پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

19:26:37 - سه شنبه 16 اردیبهشت 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مراسم اعتکاف در ۶ مسجد شهرستان رابر برگزار می گردد
حجت الاسلام والمسلمین جعفری از برگزاری مراسم معنوی اعتکاف در ۶ مسجد این شهرستان خبر داد. به گزارش “ صبح رابر ” حجت الاسلام جعفری ضمن تبریک فرا رسیدن ماه رجب، این ماه را ماه دعا، استغفار، توبه و نیایش دانست و اظهار داشت : ماه رجب مقدمه خودسازی برای حضور در ضیافت الهی ماه […]

حجت الاسلام والمسلمین جعفری از برگزاری مراسم معنوی اعتکاف در ۶ مسجد این شهرستان خبر داد.

به گزارش “ صبح رابر ” حجت الاسلام جعفری ضمن تبریک فرا رسیدن ماه رجب، این ماه را ماه دعا، استغفار، توبه و نیایش دانست و اظهار داشت : ماه رجب مقدمه خودسازی برای حضور در ضیافت الهی ماه مبارک رمضان است.

وی افزود: شهرستان رابر در جهت برگزاری با شکوه این مراسم معنوی ۶ مسجد را مجهز نموده و آماده برگزاری مراسم اعتکاف می باشد،مسجد جامع  ویژه خواهران  در مرکز شهر ،مسجد صاحب الزمان ویژه برادران  ،مسجد الرضا،  مسجد اسکر ، مسجد کهنوج گرینوئیه و مسجد هنزاء در هنزاء  است.
در ادامه اعلام کرد  : ثبت نام از طریق شماره حساب در صندوق شهید شاهرخی به مبلغ ۲۰ هزار تومان می باشد ،کل هزینه ثبت نام ۳۵ هزار تومان، که مبلغ ۱۵ هزار تومان را ستاد اعتکاف تأمین می کند در برنامه های این ایام از روحانیون محل  و مداحان استفاده می شود .

حجت الاسلام جعفری عنوان کرد :مراسم معنوی اعتکاف از اذان صبح روز ۱۳ رجب ، ۲۳ اردیبهشت ماه تا اذان مغرب روز ۱۵ رجب ۲۵ اردیبهشت ماه برگزار می شود و معتکفین در این سه روز علاوه بر روزه داری به راز و نیاز با معبود خود می پردازند.

 وی در پایان  گفت :مردم شهرستان نذورات و کمک های نقدی خود را به مسئول فرهنگی ستاد  و اجرایی  تحویل دهند .

 انتهای پیام / اختصاصی صبح  رابر

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب