پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

14:02:00 - چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
اهدای چهار عضو از اعضای بدن جوان رابری در روز پدر به بیماران نیازمند
در پی درگذشت فرشید بنی اسد فرمانده یگان تکاوری شهرستان راور، در اقدامی خداپسندانه چهار عضو از اعضای بدن وی در روز پدر به بیماران نیازمند اهدا شد. ۲۰ اردیبهشت ماه در پی واژگونی خودروی فرمانده یگان تکاوری شهرستان راور در محور راور – کرمان، فرشید بنی‌اسد به علت شدت جراحات وارده مصدوم و راهی […]

در پی درگذشت فرشید بنی اسد فرمانده یگان تکاوری شهرستان راور، در اقدامی خداپسندانه چهار عضو از اعضای بدن وی در روز پدر به بیماران نیازمند اهدا شد.

۲۰ اردیبهشت ماه در پی واژگونی خودروی فرمانده یگان تکاوری شهرستان راور در محور راور – کرمان، فرشید بنی‌اسد به علت شدت جراحات وارده مصدوم و راهی بیمارستان شهید باهنر کرمان شد‌ه و با تشخیص پزشکان معالج مرگ مغزی وی اعلام شد.

خانواده مرحوم فرشید بنی‌اسد در اقدامی خداپسندانه به اهدای چهار عضو از اعضای بدن این فرمانده دلیر و شجاع یگان تکاوری رضایت دادند و شامگاه ۲۳ اردیبهشت ماه جاری همزمان با ولادت مولود کعبه حضرت علی(ع) و روز پدر دو کلیه، قلب و کبد وی به بیماران نیازمند اهدا شد.

پیکر آن مرحوم صبح امروز با حضور فرمانده انتظامی استان کرمان و جمعی از مسئولان نظامی و انتظامی در شهرستان رابر تشییع و در گلزار شهدای سیه بنوئیه به خاک سپرده شد.

لازم به ذکر است فرشید بنی اسد دارای سه فرزند پسر است .

 

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب