پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

8:59:39 - سه شنبه 6 خرداد 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
سالروز بعثت نبی مکرم اسلام حضرت محمد (ص) در حرم مطهر رضوی گرامی داشته شد
سالروز بعثت آخرین سفیر الهی ، واسطه فیض سرمدی و مظهر اسماء ربوبی حضرت محمد مصطفی (س) در آیینی با شکوه صبح سه شنبه در حرم منور رضوی برگزار شد. به گزارش” صبح رابر” به نقل از  “بوتیا”در این مراسم که در تالار آیینه اماکن متبرکه حرم منور رضوی با حضور هزاران نفر از زائران […]

سالروز بعثت آخرین سفیر الهی ، واسطه فیض سرمدی و مظهر اسماء ربوبی حضرت محمد مصطفی (س) در آیینی با شکوه صبح سه شنبه در حرم منور رضوی برگزار شد.

به گزارش” صبح رابر” به نقل از  “بوتیا”در این مراسم که در تالار آیینه اماکن متبرکه حرم منور رضوی با حضور هزاران نفر از زائران و مجاوران برگزار شد، شاعران و مداحان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) اشعاری در وصف ختم رسل ،اشرف مخلوقات ، پیامبر رحمت (ص) قرائت کردند.

81179002-5721661

این آیین با شکوه را که همزمان صوت و تصویر آن از صحن ها و رواقهای حرم منور رضوی پخش می شد، هزاران نفر از زائران این مکان قدسی استماع و مشاهده نمودند و عید سعید مبعث را به امام رئوف حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) تبریک و تهنیت گفتند.

در این مراسم باشکوه ، آیت الله واعظ طبسی تولیت آستان قدس رضوی، آیت الله علم الهدی امام جمعه مشهد و مسوولان ارشد استانی حضور داشتند.

آیین های جشن عید سعید مبعث رسوی مکرم اسلام (ص) همچنین در نقاط مختلف شهر مقدس مشهد از جمله مراسمی از سوی هیات رزمندگان اسلام برگزار شد.

این گزارش حاکیست، همچنین قرار است مراسمی به مناسبت عید سعید مبعث در رواق امام خمینی (ره) حرم مطهر رضوی تا ساعاتی دیگر برگزار شود.

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب