پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

12:50:58 - سه شنبه 20 خرداد 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
جوانان در کتابخانه های عمومی استان کرمان رایگان عضو می شوند
در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و همزمان با هفته جوان ،کلیه افراد ۱۸ تا ۳۰ سال می توانند از تاریخ ۱۸ لغایت ۲۴ خرداد ماه به کتابخانه های عمومی سراسر استان جهت عضویت رایگان مراجعه نمایند . به گزارش ” صبح رابر“، محمدجواد حسین زاده مدیر کل کتابخانه های عمومی استان کرمان، ضمن […]

در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و همزمان با هفته جوان ،کلیه افراد ۱۸ تا ۳۰ سال می توانند از تاریخ ۱۸ لغایت ۲۴ خرداد ماه به کتابخانه های عمومی سراسر استان جهت عضویت رایگان مراجعه نمایند .

به گزارش ” صبح رابر“، محمدجواد حسین زاده مدیر کل کتابخانه های عمومی استان کرمان، ضمن بیان این مطلب افزود :خدمت به درک آگاهی جامعه در عرصه کتاب و کتابخوانی، خدمتی ارزشمند و گرانمایه است که در همین راستا و با هدف اشاعه فرهنگ مطالعه مفید، عضویت در کتابخانه های عمومی تحت پوشش این اداره کل برای افراد فوق الذکردر هفته جوان رایگان بوده است.

وی افزود:حوزه کتاب و کتابخوانی به گروه خاص و ویژه ای تعلق نداشته و هرفرد باید با کتاب زندگی کند و مطالعه و کتابخوانی باید به عنوان یک نیاز و احساس دائمی لازم و روزانه در میان عموم رایج و مطرح باشد تا افراد جامعه به خواندن و مطالعه ترغیب و فرهنگ کتاب و کتابخوانی را رواج دهند.

منبع: روابط عمومی اداره کل کتابخانه ها

 

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب