پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

12:59:37 - چهارشنبه 4 تیر 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
تحقق بهداشت قضائی نیازمند همکاری رسانه‌ها است
رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: در حوزه پیشگیری از وقوع جرم که به عنوان ‌بهداشت قضائی تعبیر می‌شود، نیاز به همکاری همه دستگاه‌ها به ویژه رسانه‌هاست. به گزارش ”صبح رابر” ،  به نقل از روابط عمومی دادگستری استان کرمان، حجت‌الاسلام علی توکلی‌ در دیدار با مدیرکل و معاونان صدا و سیمای مرکز کرمان به مناسبت هفته […]

رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: در حوزه پیشگیری از وقوع جرم که به عنوان ‌بهداشت قضائی تعبیر می‌شود، نیاز به همکاری همه دستگاه‌ها به ویژه رسانه‌هاست.

به گزارش ”صبح رابر” ،  به نقل از روابط عمومی دادگستری استان کرمان، حجت‌الاسلام علی توکلی‌ در دیدار با مدیرکل و معاونان صدا و سیمای مرکز کرمان به مناسبت هفته قوه قضائیه‌ اظهار داشت: آموزش و پیشگیری، مهم‌ترین وظیفه دستگاه قضائی و رسانه است، بخش عمده پرونده‌های وارده به محاکم و دادسراها ناشی از عدم آگاهی افراد از مفاد قوانین حقوقی است.images

وی عنوان کرد: بسترهای آسیب‌زا و زمینه‌های بروز جرم و تنش را باید به مردم گفت تا خوشبینی‌های نادرست موجب بروز مشکلات برای آنها نشود و مردم در حوزه‌های مختلف به قوانین توجه ویژه‌ای داشته باشند.

توکلی گفت: با تاکید بر حفظ احساس امنیت جامعه در حد مطلوب، چاره‌ای غیر از بیان برخی مسائل به مردم را نداریم، اما در این رابطه اصراری بر کتمان مسائل نداریم و موارد مورد نیاز جامعه را در زمان مناسب اطلاع‌رسانی می‌کنیم.

وی تصریح کرد: اطلاعات بسیار خوبی را در اختیار داریم که در قالب‌های هنری از جمله فیلم کوتاه می‌توانند مورد استفاه قرار گیرد تا اطلاع‌رسانی بهتری به جامعه انجام شود.

رئیس کل دادگستری استان کرمان بر تشکیل کارگروهی برای اولویت بخشی به مسائل مورد نیاز جامعه از دید مسئولان قضائی‌ تاکید کرد و بیان داشت: اصرار بر کتمان حواد‌ث و و‌قایع نداریم و اگر موضوعی را مطرح نمی‌کنیم یا به دلیل عدم اهمیت آن است و یا اینکه آن موضوع خام بوده و باید بررسی‌های بیشتری درباره آن صورت گیرد.

انتهای پیام/ ش

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب