پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

9:12:23 - چهارشنبه 6 اسفند 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
امروز بیش از هر زمان دیگری خانواده در معرض تهدید است
حجت‌الاسلام زائری گفت: رهبر معظم انقلاب بیش از هر کس دیگری دغدغه حفظ نظام خانواده و تحکیم آن را دارند اما متأسفانه هیچ نهادی آنطور که باید عمل نکرده است؛ در بحث خانواده زمینه فراهم است و باید کارکردن در بحث خانواده عبادت محسوب شود.

به گزارش ” صبح رابر”  به نقل از طنین یاس، حجت الاسلام محمدرضا زائری در مراسم اختتامیه مسابقه بزرگ کتاب “من زنده ام”  اظهار داشت: خداوند سنت هایی در زندگی بشر قرار داده است که حاکم و جاری است و هیچ محدودیتی ندارد.

وی با تحسین کتاب من زنده ام افزود: اگر مظلومیت، درد و غربت نسل انقلاب به خوبی نوشته نشود، خواهیم باخت. کار امثال خانم معصومه آباد این است که خوب بنویسند. اگر ما کارهای بنیانی و اساسی در جامعه نداشته باشیم، قطعا شکست خواهیم خورد.

حجت الاسلام زائری بیان داشت: امروز خانوادها در شرایط حساسی به سر می برند، خانواده بنیان جامعه است و با شعار نمی توان بنیان آن را حفظ کرد و امروز بیش از هر زمان دیگر در معرض خطر و آسیب قرار گرفته است. تا جایی که باید اقرار کنیم خطر پشت در خانه هایمان کمین کرده است و متأسفانه ناخواسته یا خواسته به این خطر کمک کرده ایم.

وی تصریح کرد: برای حل مشکلات، حفظ و دوام خانواده و جمهوری اسلامی باید تعقل و تدیبر به خرج دهیم. امروز خانواده ها اعم از هر درجه و قشری درگیر مسائل و مشکلات شده اند و نمی توانیم این مسئله را انکار کنیم.

حجت الاسلام زائری با بیان اینکه برای حل مسائل و مشکلات باید گفتمان سازی کنیم افزود: به طور مثال انقلاب اسلامی گفتمان قوی است که امروزه در یمن، لیبی و دیگر کشورهای مسلمان رویش کرده است. گفتمان انقلاب قوی است چرا که می بینیم در خارج از کشور در مهد گناه، فساد و بی حجابی، روز به روز حجاب مورد استقبال قرار می گیرد.

مدیر مجموعه فرهنگی سرچشمه، گفت: امروز حفظ امانت انقلاب با شعار و آرزوهای قشنگ محقق نمی شود بلکه کار می خواهد و برنامه های تلویزیونی و شبکه های اجتماعی باید برای تحکیم بنیان خانواده کار کنند البته نباید طوری کار شود که بیشتر به آسیب ها دامن زده شود.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب بیش از هر کس دیگری دغدغه حفظ نظام خانواده و تحکیم آن را دارند گفت: متأسفانه هیچ نهادی آنطور که باید عمل نکرده است. در بحث خانواده زمینه فراهم است و باید کارکردن در بحث خانواده، عبادت محسوب شود.

زائری خاطرنشان کرد امروز باید جمله “من خانواده ام را دوست دارم” ذکر تلقی شود و این امر مهم را در جامعه جا بیندازیم چرا که احادیث و روایات فراوانی در اهمیت خانه و خانواده داریم که به یکی از روایات اشاره می کنیم که “خانه کعبه عبادت انسان است” و این امر باید رسالت ما باشد و با پیروی از منویات رهبری در سعادت و سلامت خانواده هایمان تلاش بی وقفه انجام دهیم.

انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب