پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

6:38:18 - دوشنبه 25 اسفند 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
قوه قضائیه یک قوه قضائیه صالحه و دنبال اجرای عدالت است/همه باید حکم قضائیه را بپذیریم
عضو کمیسیون آموزش مجلس گفت : قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران یک قوه قضائیه صالحه و دنبال اجرای عدالت است ان شالله درست موضوعات بررسی و حکم درست صادر شود و همه باید حکم قضائیه را بپذیریم.

علیرضا منظری توکلی در گفتگو با ” صبح رابر” با اشاره به صدور حکم پرونده مهدی هاشمی از سوی قوه قضائیه گفت: هر کس به هر طریقی تخلف و اشتباهی انجام دهد باید تخلف و اشتباهش بررسی شود و حکم برای آن صادر شود .

عضو کمیسیون آموزش مجلس ادامه داد : مهم هم نیست فرزند چه کسی است و سمت و عنوان آن چیست مهم این است که عدالت به نحوه احسن انجام شود

همه باید حکم قضائیه را بپذیریم

منظری توکلی افزود : در آموزه های دینی ما هم زمانی که قاضی می خواهد حکم کند به عنوان طرف نگاه نمی کند و بدون عنوان شخص با عدالت حکم را صادر می کند این جا هم به همین شکل باید اجرا شود اگر متخلف است حکم آن صادر و اجرا شود و اگر هم بی گناه است نشان دهنده بی گناهی خواهد بود.

نماینده مردم شهرستان های بافت ،رابر و ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی  اذعان داشت : دادگاه باید صالحه باشد و الحمدالله قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران یک قوه قضائیه صالحه و دنبال اجرای عدالت است ان شالله درست موضوعات بررسی و حکم درست صادر شود و همه باید حکم قضائیه را بپذیریم.

انتهای پیام /

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب