پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

7:57:21 - یکشنبه 2 فروردین 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
راهبرد مقام معظم رهبری در نامگذاری سال ها و پیام های نوروزی، فرهنگ سازی است
نماینده مردم شهرستان های بافت ، رابر و ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی گفت :راهبرد مقام معظم رهبری در نامگذاری سال ها و پیام های نوروزی، فرهنگ سازی است و درنهایت تمدن سازی است.

علیرضا منظری توکلی نماینده مردم شهرستان های بافت ، رابر و ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار “ صبح رابر” در خصوص شعار امسال با عنوان «دولت و ملت، همدلی و هم‌زبانی» از سوی مقام معظم رهبری، ضمن عرض تسلیت بمناسبت شهادت دخت نبی اکرم فاطمه (س) پاره تن رسول خدا و با آرزوی سال پر از خوبی، خیر وخوشی، سلامتی و شادمانی برای کلیه مردم ایران به ویژه مردم شهرستان های بافت و رابر و ارزوئیه اظهار داشت : راهبرد مقام معظم رهبری در نامگذاری سال ها و پیام های نوروزی، فرهنگ سازی است و درنهایت تمدن سازی است.

وی فرهنگ مورد نظر مقام معظم رهبری فرهنگ ناب اسلامی بر اساس آموزه های مکتب اسلام و اهل بیت علیهم السلام دانست و افزود : یکی از نکات اصلی و مورد تأکید مقام معظم رهبری در بیشتر سخنرانی ها و پیام ها بحث وحدت است ، وحدتی که عامل رشد و توسعه همه جانبه است.۹۴-dolat-va-melat5001

یکی از نکات اصلی و مورد تأکید مقام معظم رهبری ایجاد وحدت در بین مسلمین

منظری توکلی ادامه داد: اگر در بین مردم و مسئولین وحدت وجود داشته باشد این وحدت می تواند شرایط لازم برای توسعه همه جانبه کشور را فراهم کند .

وی ابراز داشت : مقام معظم رهبری امسال هم به طورویژه به این اصل مهم یعنی ایجاد وحدت در بین مسلمین عنایت داشتند و سال را به عنوان سال همدلی و همزبانی ملت و دولت نامگذاری کردند .

نماینده مردم شهرستان های بافت ، رابر و ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی گفت : در سایه این همدلی و همزبانی علاوه بر اینکه آرامش لازم در بین مردم حاکم می شود، مهرورزی و محبت در بین مردم و مسئولین حاکم می شود خودش زمینه را برای توسعه و پیشرفت آماده می کند .

وی افزود : امیدواریم که با عمل به این شعار امسال بتوانیم گام های بلندی در راه توسعه ایران عزیز برداریم .

انتهای پیام /

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب