پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

8:37:39 - شنبه 8 فروردین 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
حضور مسافران نوروزی در رامسر جنوب ایران رابر
طی چند روز اخیر شاهد حضور گسترده مسافران نوروزی از استان های اصفهان ، مشهد، کرمان و…در رابر بوده‌ایم و روز به روز به میزان گردشگران در این شهر اضافه می‌شود.

به گزارش ” صبح رابر”شهرستان رابر یکی از مهمترین نقاط مورد نظر مسافران نوروزی است که همه ساله گردشگران زیادی از استان‌های مختلف کشور در این ایام به این شهرستان می‌آیند تا از آب و هوای مناسب و ظرفیت‌های گردشگری رابر بهره گیرند.

طی چند روز اخیر شاهد حضور گسترده مسافران نوروزی از استان های اصفهان ، مشهد، کرمان و…در رابر بوده‌ایم و روز به روز به میزان گردشگران در این شهر اضافه می‌شود.

DSC00332

در سطح شهر بازار خرید محصولات طبیعی این شهرستان داغ بود ،چند مسافرو گردشگران نوروزی که از محصولات طبیعی این شهرستان خرید کرده بودند گفت: ما در ایام عید نوروز و تابستان نزدیک ۱۰ ساله از محصولات طبیعی این شهرستان استفاده می کنیم از کره محلی و کشک و پنیر گرفته تا عسل و گردو .

DSC00309

این مسافران نورزی از شهرستان شهربابک به رابر آمدند و از مناطق گردشگری آبشار آبسر سید مرتضی و امامزاده سید مرتضی دیدن کردند .و قصد سفر به مناطق دیدنی شهر هنزاء دارند .

DSC00326 DSC00328 DSC00330

روزانه شاهد گذر مسافران و گردشگران نوروزی در شهرستان رابربه شهرستان های دیدنی استان کرمان و بندرو هرمزگان هستیم ، که از طبیعت بکر وزیبای بهاری این شهرستان و محصولات طبیعی آن لذت می برند .

DSC00324 DSC00325

DSC00338

باغ رفعت الدوله،قلعه شهر،تپه باستانی تل کوشک،مناطق گردشگری:چشمه عروس،عشق آباد،منطقه توریستی گردشگری تخت سرتشتک،بندر هنزا،چق چق،چشمه علی،چهرن،امامزاده سید مرتضی،تخت شاهزاده کوشا، آبشار آبسر و صدها منقطه بکر و زیبای دیگر. بندر سیه بنوئیه.غارمموشا.قله ی دیمموئیه ودرختان زیبای گردو در دیزنگماه(دیزما) گردو درکار(قدیمی ترین گردوهای جهان)از زیبایی های این شهرستان است .

انتهای پیام /

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب