پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

6:42:51 - جمعه 16 مرداد 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
جای جای ایران میزبان دوردانه های بهشتی وطن بودند
شهر ها و شهرستان های استانهای مازندران ، اصفهان ، قم ، کرمان ، گیلان و… میزبان مدافعین وطنی هستند که سال های سال است از آنها بی خبرند و چشم به راهشان هستند .

به گزارش ” صبح رابر” به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا  زمان زیادی از خبر کشف پیکر های مطهر شهدای خط شکن و غواص عملیات کربلای ۴ نمی گذرد ، در ابتدا پیدا شدن این خط شکن های دست بسته به مزاج خیلی ها خوش نیامد  چرا که در بهبوهه ای بودند که نمی خواستند حس میهن پرستانه و غیرتمندی مردم ایران زمین دوباره خروشان شود ولی مردم خود دست به کار شدند و با کمک گرفتن از فضای مجازی و برخی نشریات ، اخبار مربوط به این شهدا را دست به دست کردند و هر کسی از آمدن ناگهانی این همه شهید برداشت های خاصی را داشت که چه شده است دوباره شهدا به کمک ما امده اند؟!  و هنوز هم جمله ای که بسیار معروف شده در ذهن ها می گذرد و تامل برانگیز شده” اینجا عمار ها کمتر پیدا می شوند! این بار خواص تو غواص شده اند !آنقدر غریب هستی که ، خمینی خط شکنانش را فرستاد!!

  تا اینکه روز موعود فرارسید و خیل عظیمی از مردم پایتخت و مسئولین بلند مرتبه نظام به استقبال  علی اکبر های حضرت روح الله(ره) آمدند  زیرا بر روی سنگ مزارشان مینویسند ، فرزند روح الله ، تشییع با شکوه و تاریخی ای را رقم زدند .

این روزها از جای جای ایران اسلامی خبر می رسد که شهروندان برای میزبانی از شهدای غواص  ستاد استقبال به راه انداخته با انجام برخی از کار ها ، از جمله ، چاپ بنر ، آمادگیه هرچه تمام تر خود را اعلام کردند و  امروز برای خیلی از شهرهای کشور روز خاصی است چرا که شهرشان متبرک به قدوم شهدا شده است.

شهر ها و شهرستان های استانهای مازندران ، اصفهان ، قم ، کرمان ، گیلان و… میزبان مدافعین وطنی هستند که سال های  سال است از آنها بی خبرند و چشم به راهشان هستند و در این میان مادر شهید غواص فریدونکناری که بعد از این همه سال توانست بار دیگر فرزندش را ببنید و لی به گفته خودش “فکر نمی کردم فرزندم را ایگونه تحویل بگیرم “اماباز هم خوشحال بود که حداقل یکبار دیگر توانست پاره جگرش را ببنیدو از فرجامش با خبر شود .

البته لازم به ذکر است که مراسم تشییع پیکر مطهر شهدا خالی از حاشیه هم نبوده است  ،  حضور پر شور مرد م در مراسم ، استقبال هایی با استفاده از آئین سنتی هر شهر ، ایجاد راه بند های زیاد در شهر ها به علت جمعیت فراوان ومشکل در تدفین پیکر های دلیرمردان گم نامی که قرار است در هر شهر برکت مردم شهر بشوند  و همچنین دیگر استانهای کشور نیز منتظر هستند تا کاروان شهدا به دیارشان برسد تا با پای دل به استقبالشان بروند.

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب