پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

22:57:06 - دوشنبه 19 مرداد 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
جمع بندی هسته ای و کدهای غلطی که به خورد مردم میدهند!
امام خمینی (ره)، بزرگ دلواپس زمانه خویش بدلیل نگرانی از نفوذ و سیطره آمریکا در ایران بود، آنهم نه در دوران پس از پیروزی انقلاب اسلامی.

به گزارش“صبح رابر” به نقل از «تیتریک»؛ «…آقا تمام گرفتاریهای ما از آمریکاست ، رئیس جمهور آمریکا بداند ، بداند این معنا را که منفورترین افراد دنیاست در پیش ملت ما …» چهارم آبان ۱۳۴۳ این جملات برای امروز نیست ، پنجاه و یکسال قبل مجتهدی شجاع و آگاه به زمانه در مدرسه فیضیه قم خطابه ای مملو از دور اندیشی و بصیرت ایراد کرد که آنروزها بوی حاج آقا روح الله خمینی می گفتند.

این سید جلیل القدر در آن کوران نفوذ فراماسونها و متجددین نظیر برادران رشیدیان و اردشیر ریپورترها در خشت خام چه میدید که اکنون برخی برای به هر قیمت مذاکره با آمریکا مویه می کنند و زلف پریشان ؟؟

بزرگترین دلواپس نفوذ آمریکا در ایران...

امروز نیروهای انقلاب باید هوشیارتر باشند . چرا که همان جریانهای نفوذی را که امام راحل اوایل انقلاب خطر نفوذشان در دهه های بعدی را هشدار می دادند ، با انتشار کدهای غلط سعی در ایجاد سردرگمی و اشتباه محاسباتی ملت ایران نسبت به ایدئولوژی انقلاب اسلامی در برابر آمریکا و رژیم صهیونیستی دارند.

پرونده مذاکرات هسته ای و توافق بعید احتمالی به فرمایش صریح رهبر انقلاب به معنای تعطیلی مبارزه با استکبار نیست ،اما معانی بحران غیرضروری ، تنش زدایی در سیاست خارجی ، آشتی با دنیا و… همان کدهای غلط است که به خورد مردم می دهند.

امام، بزرگ دلواپس در زمانه خویش بدلیل نگرانی از نفوذ و سیطره آمریکا در ایران بود ، آنهم نه در دوران پس از پیروزی انقلاب اسلامی ، لکن در سال ۱۳۴۳ که برخی جرات فکر کردن به اینچنین موضوعات را هم نداشتند ، ایشان با شجاعت فریاد انزجار از آمریکا را بر زبان می راندند.

و تا آخرین آنات عمر مبارک خویش همواره به ملت هشدار دادند و در بحر محیط وصیتنامه سیاسی الهی خویش فراز به فراز نسبت به خطر نفوذ استکبار در ایران وصیت کردند . و ناظرتوصیه به محاسبه و مراقبه مطلق از این امانت الهی یعنی ولایت مطلقه مترقی فقیه هستیم.

*امروز نیروهای انقلاب باید هوشیارتر باشند . چرا که همان جریانهای نفوذی را که امام راحل اوایل انقلاب خطر نفوذشان در دهه های بعدی را هشدار می دادند ، با انتشار کدهای غلط سعی در ایجاد سردرگمی و اشتباه محاسباتی ملت ایران نسبت به ایدئولوژی انقلاب اسلامی در برابر آمریکا و رژیم صهیونیستی دارند.*

 

و سلف خلف آن یار سفر کرده امروز با صلابت و شجاعت و حکمت متعالی مملو از بصیرت و اگاهی به زمانه چون فقیه و نائبی استوار راه پر بهجت انقلاب را ادامه می دهند ، و با جمله تاریخی خود در برابر بازیهای کلماتی و عبارات تشکیک برانگیز نفوذی ها در خصوص مذاکرات و اثر تحریمها در کشور می فرمایند : «من که دیپلمات نیستم ، یک انقلابی ام.» و کار را تمام می کند.

آری او رهبریست با کیاست که مطبوعات مطرح آمریکا و اروپا پس از عجز دولتمردان
و دولت زنان آمریکا از نقش برآب کردن نقشه هایشان توسط امام حاضرمان ، با تیتر
درشت در ضل تمثال ایشان درج می کنند : ?who is khamenei

امام عزیز آنروزها خطاب به جوانان نسل اول انقلاب چه زیبا و هنرمندانه نسبت به کاربری نقشه نفوذ آمریکا تذکر داده اند: «بیدار باشند ملت ما، و بیدار باشند جوانان ما، توجه داشته باشند که به اینکه آمریکا با سرنیزه نمیاد به میدان شما، با قلم میاد به میدان شما، با قوای انتظامی نمیاد به اینجا ، با اون اشخاصی که دارد و امور را می گرداند به میدان می آید.»

بزرگترین دلواپس نفوذ آمریکا در ایران...

و چه تحلیل هوشمندانه ای که امروز تبلور نفوذ نوشتاری و سمپاشی عوامل آمریکایی را که چون لشگر حشرات موذی در پی استحاله و تغییر نظام از درون هستند شاهدیم ، چه بسا که بعضا آمریکایی ها گاف اطلاعاتی در اینباره می دهند.

امام در خصوص تحریمهای اقتصادی آمریکا در دوسالگی انقلاب شکوهمند اسلامی می فرمایند : «چند وقت است که الان ما را حصر اقتصادی کردند؟ چه شد؟ مثلا کجای امورات گیر کرده است؟ خیال می کنند اشخاصی که اگر فلان چیز را از آمریکا نخریم، خیر نمی توانیم.» فرودین ۱۳۵۹

*پرونده مذاکرات هسته ای و
توافق بعید احتمالی به
فرمایش صریح رهبر انقلاب به
معنای تعطیلی مبارزه با
استکبار نیست ،اما معانی
بحران   غیرضروری ، تنش زدای
در سیاست خارجی ، آشتی
با دنیا و… همان کدهای غلط
است که به خورد
مردم می دهند.*

 

اگر چنانچه امروز آنانی که از روی خشم و نفرت و کینه، با استهزاء نیروهای دلسوز و
منتقد نظام را مورد ظلم قرار داده و با تعابیری نظیر دلواپسان ، افراطیون، تندروها، بیسوادها و…     تمسخر می کنند، بخوبی می دانند و عامدانه اگاهانه و هدفمند ادبیات
رفتاری و گفتاری اینچنینی دارند.

نیروهای انقلاب در آنروزهای پر بحران ده شصت با صبر و مدارای الگو شده از رهبرشان در مقابل آن موج ترورهای کور و آماج تهمتها راست قامتانه ایستادند و چشم بر لبان مبارک ولی فقیه خویش دوختند و امروز نیز همینطور نسلهای حاضر انقلاب به همان سیاق برای حفظ آرامش و همدلی تعامل دارند، اما خطوط ممنوعه شجره طیبه انقلاب اسلامی را که دائما در رصد مقام معظم رهبریست این اجازه را نمی دهد که برای لبخند مستکبرین از اصولشان عدول کنند.

چرا که امامشان در تکریم روستائیان و مستضعفین و کوخ نشینان و جنوب شهری ها بخاطر پایداریشان و تحمل مشکلات چنین می فرمایند:
«اگر این مردم، خصوصا این مستضعفین، این جنوب شهریها و به اصطلاح پابرهنه ها، اگر اینها نبودند شماها یا در حبس الان بودید، یا در تبعید و انزوا بودید ، همه شماها.. !!! »

بازی با کلمات و لفاظی و لیچار گویی ها جز ضربه به اسلام و انقلاب و دشمن شادکردن هیچ منافعی نخواهد داشت، تراز قبولی و عدم قناسی هندسه مذاکرات هسته ای و قوام و پختگی آن بر اساس منافع ملی ج .ا .ا  و احساس مترقی حفظ استقلال و عزت ملت و نظام، و عدم کاهش ضرایب امنیت ملی و دکترین دفاعی بازدارندگی، بر اساس تبین و ترسیم نقشه راه کلی برای دست اندرکاران سیاست خارجی و مذاکره کننده گان، توسط مقام معظم رهبریست .

و مسئولین امر مذاکره این ملت را خوب می شناسند به پهنه قریب به چهار دهه، و به فرمایش امام راحل اگر اشتباهی رخ دهند همین ملت تکالیف انقلابی خود را بلدند .

سعید صمیمی نژاد

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب