پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

18:41:31 - شنبه 4 مهر 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
قضیه هسته ای مانند ماجرای مک فارلین است / انگلیسی ها گفته بوند ما طی ۱۸ ماه آینده فرمول دوقطبی سازی را در ایران ایجاد می کنیم
نماینده ولی فقیه در لشکر ۴۱ ثارا… در دوران دفاع مقدس گفت: مرکز امنیت آمریکا اعلام می کند با سرمایه گذاری در توافق هسته ای باید به دنبال ایجاد اصلاحات سیاسی بود و به همین خاطر بود که انگلیسی ها در این زمینه سبقت گرفتند .

به گزارش ” صبح رابر”، حجت الاسلام والمسلمین حسین طیبی فر فرمانده تیپ ۸۳ امام صادق (ع) قم و نماینده ولی فقیه در لشکر ۴۱ ثارا… در دوران دفاع مقدس ظهر امروز در جمع رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس با اشاره به آیاتی از قرآن کریم در مورد قوم سبا گفت: سوره سبا نکته هایی دارد که ترسیم بعضی از رخداد هایی است که امروز برای ما رخ داده است.

وی ادامه داد: محل سکنی قوم سبا آن قدر مناسب بود که خداوند از آن نقطه به آیه تعبیر می فرمایند و خداوند به آنها هوش و ذکاوت خاصی داده بود که با استفاده از آن سدهایی می ساختند و باغ ها را اباد می کردند.

طیبی فر بیان کرد: اما نعمت های خداوند موجب شد آنها دچارغفلت ، فخر فروشی و خود برتر بدبینی نسبت به تهی دستان شوند و به خاطر مستی  نعمت از نگهبانی سد چشم پوشیدند و موش ها سد را سوراخ کردند در نتیجه در اثر باران سد شکسته شد و تمام اب ها و مزارع سر سبز آنها از بین رفت.

فرمانده تیپ ۸۳ امام صادق (ع) تاکید کرد: این داستان برای ما خیلی حرف دارد و امروز سد عظیمی که انقلاب درست کرده است را باید حفظ کرد.

وی در خصوص مذاکرات اظهار داشت: آمریکایی ها دو چیز را از ایران می خواهند اول کاهش نفوذ منطقه ای  دوم اینکه از نیروهای مقاومت حمایت نکند و درنتیجه آن می خواهند ایران هضم در نظام بین المللی شود.

طیبی فر اعلام کرد: آنها همه کار هایی را که می توانستند برای تغییر رژیم یا تغییر رفتار در ایران انجام دادند اما هیچ یک از این موارد به نتیجه نرسیدند.

وی ابراز داشت: پس از نتیجه نرسیدن حربه هایشان  بدنبال تغییر تاکتیک و نه استراتژی رفتند.

طیبی فرگفت:  تغییر تاکتیک با پیشنهاد و مذاکره  از زمان دولت نهم و نامه هایی که اوباما زد  آغاز شد و به دنبال این بودند که از تاکتیک مذاکره برای هدفی که دارند استفاده کنند.

وی تصریح کرد: آنها دلشان برای جمهوری اسلامی نسوخته است بلکه همچنان هدفشان براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران است و این چیزی بود که در مذاکرات دنبال می کردند.

فرمانده تیپ ۸۳ امام صادق (ع) تشریح کرد: اوبامام می گوید تحریم ها به تنهایی نمیتوانستند برنامه هسته ای جمهوری اسلامی را تغییر دهند و این نشان می دهد همچنان به دنبال براندازی هستند ولی نتوانستند.

وی ادامه داد: خزانه داری آمریکا اعلام می کند که سیاست تقابلی تحریم قادر به ایجاد ناپایدار امنیتی و بی ثباتی سازی داخلی در ایران نیست  در عین حال می بینیم طی این چند سال برعکس ایران به  یکی از قدرت های منطقه ای تبدیل شده است .

طیبی فر عنوان کرد: آمریکایی ها می گویند مشکل ما با ایران مساله هسته ای نیست ؛ بلکه مساله این است که برخورد آنها با ما جمهوری اسلامی را به یک قدرت و الگو برای کشورهای منطقه تبدیل کرده است.

وی تاکید کرد: ؛ یکی از آمریکایی ها گفته بود که ما بهترین کارشناسان را دعوت و بهترین پشتیبانی را انجام می دهیم ؛ ولی رهبر ایران با یک سخنرانی تمام برنامه های ما را بهم می ریزد اینک نیز تنها نکته ای که مقام معظم رهبری بعد از برجام بر آن تاکید دارند بحث نفوذ است.

فرمانده تیپ ۸۳ امام صادق (ع) تصریح کرد: مقامات آمریکا می گویند گذشت ۱۵ سال می تواند در ایران تغییرات زیادی ایجاد کند و این تغییر را در دو محور تعبیر می کنند یکی تغییر در سیاست و دیگری تغییر در رهبری است.

طیبی فر عنوان کرد: قضیه هسته ای مانند قضیه مک فارلین است و در آنجا هم به دنبال نفوذ بودند.

وی بیان کرد: یکی از آمریکایی ها گفته است تمام کسانی  که توی انقلاب کار کرده اند سن بالایی دارند و طی ۱۵ سال دیگر رفته اند و گروهی جوان تر روی کار می آیند از طرفی یکی از مقامات اسراییل گفته است عده ای سرمایه های اسراییل در ایران هستند.

طیبی فر گفت: مرکز امنیت آمریکا اعلام می کند با سرمایه گذاری در توافق هسته ای باید به دنبال ایجاد اصلاحات سیاسی بود و به همین خاطر بود که انگلیسی ها در این زمینه سبقت گرفتند و آمدند سفارت شان را باز کردند و یکی از انگلیسی ها گفته بود ما طی ۱۸ ماه آینده فرمول دوقطبی سازی را در ایران ایجاد می کنیم و از هیچ فرصتی برای قرار دادن مردم ایران در مقابل حاکمیت آن کوتاهی نخواهیم کرد.

وی پرسید: حالا با این وضع دشمن از چه کارهایی در ایران استفاده خواهد کرد؟

طیبی فر تشریح کرد: اولین قدم القای این موضوع است که برجام تمام مشکلات شما را حل می کند و روز اول مهر سوالی که به بچه ها داده شد این بود که پس از توافق وضع ما چگونه خواهد شد؟ و القا می کنند تمام مشکلاتمان با این توافق حل می شود و این یعنی چه!

این مقام مسئول اظهار داشت: دومین اقدام سازماندهی تمام نیروهای فتنه در کشور است و کسانی که سرمایه اسراییل در ایران هستند را  به عنوان کارشناس برای اداره کشور به کار گیرند و این یعنی نفوذ به وسیله اینهاست.

فرمانده تیپ ۸۳ امام صادق (ع) قم اعلام کرد: سومین قدم زدن مجموعه هایی است که به عنوان موانع آنها شناخته می شوند مثل زدن شورای نگهبان با جمله کار آن نظارت است نه اجرا این یعنی نفوذ!

وی بیان کرد: اما اینکه آیا برجام پذیرفته می شود یا نمی شود باید گفت مقام معظم رهبری با بیان نرمش قهرمانانه می خواهند با حفظ اصول و ارزش ها بهانه را از دست دشمن بگیرند چرا که دشمن می خواست با آن ایران را به سمت جنگ ببرد.

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب