پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

13:28:00 - چهارشنبه 8 مهر 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
جاهلی‌های امروز عید ما را با حوادث خونین منا عزا کردند/ هم از دنیای اسلام و هم از کشور ما باید علت حادثه رابررسی کنند
حضرت آیت الله خامنه ای تاکید کردند: حج باید جایگاه امنیت باشد، آیا این امنیت است که در حین مناسک به جان انسان‌ها دست تطاول گشوده شود؟

به گزارش” صبح رابر”؛ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله خامنه ای، فرمانده معظم کل قوا، در مراسم مشترک دانش آموختگی، تحلیف و اعطای سردوشی دانشجویان دانشگاه‌های افسری ارتش جمهوری اسلامی در دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) نوشهر تاکید کردند: ایام عید قربان و غدیر است اما جاهلی‌های امروز عید ما را با حوادث خونین منا عزا کردند.

ایشان فرمودند: چند صد نفر از حاجیان ما مظلومانه و عده‌ای از آنان با زبان تشنه از دنیا رفتند.

رهبر انقلاب با بیان اینکه ملت ما مصیبت زده است، تاکید کردند: حج باید جایگاه امنیت باشد، آیا این امنیت است که در حین مناسک به جان انسان‌ها دست تطاول گشوده شود؟

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با بیان اینکه باید درخصوص این حادثه تحقیقات شود، تاکید کردند: از دنیای اسلام و ازکشور ما باید بروندعلت حادثه رابررسی کنند.

ایشان افزودند: عربستان به وظایفش درخصوص مجروحان مستأصل این حادثه عمل نکرد و درانتقال ابدان مطهر کشته‌شدگان به کشور هم مشکلاتی وجود دارد.

رهبر معظم انقلاب تصریح کردند: مسئولان کشور درحال فعالیت و پیگیریند اما مسئولان عربستان به وظایفشان عمل نمی‌کنند و در مواردی نقطه مقابل وظایفشان را عمل می‌کنند.

ادامه دارد…

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب