پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

10:38:08 - سه شنبه 3 آذر 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
ملت ما آنقدر بصیر هست که بدلیجات را جای طلای ناب به او قالب نکنند
بحمد الله ملت ما آنقدر بصیر هست که بدلیجات را جای طلای ناب به او قالب نکنند و اینقدر شنوا هست که در هیاهوی دنیا فریفتگان صدای رهبر الهی خود را بشنود که بارها و بارها گزند فتنه و فتنه گران را هشدار داده و میدهد.

به گزارش” صبح رابر“؛ یه نقل از  ” پایگاه اطلاع رسانی سپاه ثارالله “ در پی حاشیه های آیین نکوداشت  عطا احمدی، خیر مدرسه ساز کرمانی که در دانشگاه فرهنگیان  برگزار شد فرماندهی و نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله  دراستان کرمان ، بیانیه ای صادر کردند که به شرح زیر می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

ملت مومن، بصیر و انقلابی ایران هرگز حوادث فتنه آلود سال ۱۳۸۸ هجری شمسی را فراموش نخواهند کرد ، دید تیزبین مردم انقلابی ایران هرگونه اقدام فرصت طلبانه از سوی سرویسهای جاسوسی آمریکا و متحدانش و ایادی خود فروخته آنان در این مرز و بوم را رصد می کند.

حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی ) در خصوص فتنه سال ۸۸ فرمودند : شما دیدید فتنه ای  به وجود آمد، کارهایی شد، تلاشهایی شد که آمریکا ، انگلیس ، قدرت های غربی و منافقین سلطنت طلبها از فتنه گران دفاع کردند نتیجه چه شد ؟ نتیجه این شد که در مقابل همه این اتحاد و اتفاق نامیمون مردم عزیز ما، ملت بزرگ ما در روز نهم دی و روز ۲۲ بهمن آنچنان عظمتی از خودشان نشان دادند که دنیا را خیره کرد.

بحمد الله ملت ما آنقدر بصیر هست که بدلیجات را جای طلای ناب به او قالب نکنند و اینقدر شنوا هست که در هیاهوی دنیا فریفتگان صدای رهبر الهی خود را بشنود که بارها و بارها گزند فتنه و فتنه گران را هشدار داده و میدهد، هنوز صدای هلهله و کف و سوت روز عاشورای سال ۸۸ یادمان نرفته و زخمی که از آتش زدن پرچم عزای سیدالشهدا، (ع) بر دل داریم التیام نیافته است.

در آستانه ی اربعین حسینی که شیفتگان و دلدادگان آن حضرت خود را آماده برگزاری مراسم اربعین حسینی در مساجد و تکایا می نمایند و از طرفی فرزندان عزیز این ملت با پای پیاده رهسپار زیارت قبر آن عزیز در کربلای معلی می باشند متاسفانه جریان فتنه در پوشش تجلیل از خیر مدرسه ساز طرح منافقانه ی خود را آشکار و اقدام به ترمیم چهره ی مردودین انقلاب و سران فتنه نموده و با کف و سوت یاد خیانت بزرگ خود به انقلاب اسلامی ، امام و شهداء را تجدید که بلا شک اینان به دنبال فتنه ای بزرگ تر از سال ۸۸ می باشند.

یادمان هست که برخی آقا زاده های فرصت طلب مدام به گوش اربابانشان در آن سوی مرزها می خواندند که اکنون بهترین فرصت برای تحریم است، تحریم را شدت ببخشید که بهتر از این فرصتی بدست نمی آورید.

گویا با نزدیک شدن انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی فعالیت فتنه گران شدت گرفته است. اما ای فتنه گرهای زبون، ملت همیشه بیدار و مومن ایران نقشه ی تکراری شما را نقش بر آب می کند به خصوص وقتی که از چهره های سوخته و منفور و ممنوع التصویر سران فتنه استفاده می کنید.

بی شک غفلتها و بی توجهی بعضی از خواص در دوره ی فتنه ی سال ۸۸ باعث شد سیلی خورده های فتنه توسط مردم انقلابی به فکر احیاء مطرودین این ملت بیفتند . با کمال تاسف تحرکات این جریان ضد ارزشی و ضد اسلامی و خائن به انقلاب اسلامی و ملت ایران در استان کرمان در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان به بهانه های مختلف بیش از گذشته در قالب برنامه های مختلف افزایش یافته است و این بار سرزمین ولایت مدار کرمان، سرزمین شهیدان، شاهد توطئه جدیدی است که به بهانه تجلیل از خیر مدرسه ساز که هیچ گونه ارزشی برای این جریان فتنه گر قائل نیست استارت احیاء مردگان سیاسی جریان فتنه را زده و در کمال وقاحت برخلاف فرمایشات امام خامنه ای ( مدظله العالی ) که فرمودند فتنه خط قرمز است عنصر استحاله شده که این روزها مدیر اجرایی برنامه های این جریان فتنه شده اقدام به قرائت پیام سران فتنه و خواص مردود می نماید.

گرامی می داریم یاد و خاطره پیر سفر کرده جماران حضرت امام خمینی (ره) که درباره ی خیانت دوستان در صحیفه نور فرمودند : من بعد از خدا بامردم خوب و شریف و نجیب پیمان بسته ام که واقعیات را در موقع مناسبش با آنها در میان بگذارند تاریخ اسلام پر است از خیانت بزرگانش به اسلام از خدا می خواهم به پدر پیر مردم عزیز ایران صبر و تحمل عطا فرماید و او را بخشیده و از این دنیا ببرد تا طعم تلخ خیانت دوستانش را بیش از این نچشد.

فتنه گران مطمئن باشند مردم دیگر فریب عوامل خود فروخته که سربازان پیاده نظام استکبار و صهیونیست ها هستند را نخواهند خورد و در ادامه راه امام (ره) شهداء در رکاب ولایت تا آخر بر سر آرمانهای انقلاب اسلامی ایستاده اند.

انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب