پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

19:46:54 - پنجشنبه 5 آذر 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
تا فتنه گران توبه نکنند بسیجی از آنان بیزار است/ برخی می خواهند جنایات آمریکا را بپوشانند ولی قلم پای آنها را خواهیم شکست
نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان گفت:بسیجیان نخواهند گذاشت پا امریکا در کشور باز شود و قلم پای آمریکا را خواهند شکست.

به گزارش” صبح رابر”؛ به نقل از  آرمان کرمان ، آیت الله سید احمد خاتمی امروز ۵ آذر در مراسم سالروز تشکیل بسیج به فرمان امام خمینی (ره) گفت: سلام بر بسیج و سلام بر شما بسیجیانی که اگر کربلا بودید سید الشهدا تنها نمی ماند شمایی که آینده بشریت به وجود شما مفتخر است،  ممکن است ما نباشیم ولی در ظهور امام زمان باز همین بسیجیان هستند که در رکاب حضرت سنگرهای کلیدی جهان را فتح خواهند کرد.

وی ادامه داد: همین بسیجیان در رکاب امام زمان زمینه ای را فراهم خواهند کرد که در بالاترین قله های جهان فریاد اشهد ان لا اله الا الله و اشهد ان محمد رسول الله طنین افکن خواهد شد.
امام جمعه موقت تهران اعلام کرد: امروز روز بسیج است ولی خود را از توصیف بسیج این گنجینه ارزشمند انقلاب اسلامی که الگوی فتح می باشد عاجز می بینم.

این عضو خبرگان رهبری تصریح کرد: پیروزی های اخیر در عراق و سوریه مدیون فرهنگ بسیجی شما است.

خاتمی ابراز داشت: خداوند بسیج را به عنوان یک ذخیره ارزشمند برای پیروزی انقلاب ما نگه داشت و ان شالله درخت بسیج روز به روز تنومند تر شود.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری بیان داشت: بسیج مترادف است با شش واژه و بیگانه است با شش واژه و این واژگان خطوط اصلی بسیج هستند.
وی با بیان اینکه اولین واژه ای که بسیج با آن عجین است حضور است ، اظهار داشت: بسیجی در همه صحنه ها حاضر است و کسی که بسیجی شد در همه عرصه هایی که لازم شد اعم از نماز جمعه ، انتخابات ، جنگ و… حاضر است.
خاتمی با بیان اینکه دومین واژه ای که بسیج با آن مترادف بصیرت است گفت: روز گذشته هم رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع فرماندهان فرموند بصیرت لازمه بسیجی است و بسیجی که بصیرت ندارد هرچند نامش بسیجی است ولی در اردوگاه دیگری خدمت می کند.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری تشریح کرد: بصیرت یعنی دشمن شناسی و اینکه ببینیم دشمن چه هدفی دارد و در مقابلش ایستادگی کنیم.
وی شهادت را سومین واژه مترادف بسیج دانست و تصریح کرد: بسیج با این واژه عجین است و با افتخار به استقبال شهادت می رود چرا که بسیجیان یاران فداکار سیدالشهدا هستند.

خاتمی اعلام کرد: این مدافعین حرم که در استان های مختلف تشییع می شوند نشان میدهد که درب شهادت هنوز باز می باشد.
وی خاطر نشان کرد: شهادت هدیه خاص خداست چرا که همه سوال قبر دارند اما فقط یک قشر سوال قبر ندارند و آن شهید است چرا که قبل از آمدن جواب سوالات را داداه است آشنایی اش با خانه بهشتی اش بیشتر از آشنایی اش با خانه دنیا است.
عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری فداکاری را چهارمین ویژگی بسیج دانست و اشاره کرد: بسیجی با آمدنش یک پیام دارد که آمده ام فداکاری کنم ؛ پیامبر اکرم فرمود کسی که نجنگد و امده جنگ هم نباشد منافق از دنیا رفته است.
وی واژه پنجم را آمادگی دائم خواند و ابراز داشت: شما با استکباری طرف هستید که آرام نمی گیرد مگر این که ایران را به استحاله بکشاند و و عقب نشسته از حضور ببنید که این آرزو را به گور خواهد برد.

5 آذر

خاتمی اعلام کرد: هدف دشمن این است که شما از نظام اسلامی چشم پوشی کنید و آرزوی دشمن این است که این ملت بزرگ دست از آرزوهای خود بشویید.
وی درخصوص تاثیر شعار مرگ بر آمریکا شرکت کنندگان اعلام کرد: بیداری جهانی که پدیدار شده است در سایه مرگ برآمریکایی است که شما می گویید.
عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری ولایتمداری را آخرین واژه مترادف بسیج دانست و تشریح کرد: بسیج یعنی اینکه می گوید من فقط یک فرمانده و رهبر دارم که آن فقط آیت الله خامنه ای است.
وی با بیان اینکه راه درست همین است درخواست کرد: بسیجیان عزیز از راه حق جدا نشوید و مراقب باشید شالارتان ها شما را از این مسیر بیرون نبرد.

این عضو خبرگان رهبری با اشاره به اینکه رهبری که دو ساعت به اذان صبح مشغول نجوا با خدایش است تصریح کرد: کجای دنیا رهبری با این بصیرت و شجاعت دارد.

وی با بیان اینکه در سفر پوتین دیدید که وی چگونه به رهبری ابراز علاقه داشت، گفت: پوتین بعد از دیدار می گوید” در این سفر فهمیدم مدیدریت کشور در دست عقل و حکمت است ”

خاتمی در تشریح واژگانی که بسیج با آن بیگانه است، گفت: اولین واژه خستگی است زیرا بسیج با انگیزه راهش را انتخاب کرده است و با نشاط راهش را ادامه می دهد.

وی تاکید کرد: بسیج دشمنان اسلام و انقلاب به خصوص آمریکا را خسته می کند ولی خودش خسته نخواهد شد.

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان بسیج را با واژه استکبار بیگانه خواند و اظهار داشت: بسیجیان بند بند وجودشان و تک تک سلول هایشان از استکبار بیزار بوده؛ هست و خواهد بود.

وی ادامه داد: بسیج استکبار را می شناسد و به موقع نیز موضع گیری می کند.
خاتمی با بیان اینکه برخی بی میل نیستند که با آمریکا مذاکره کنند ، اظهار داشت: ولی شما با شعار مرگ بر آمریکا نشان می دهید که این راه مذاکره نیست.
امام جمعه موقت تهران تصریح کرد: آمریکا دو خط نفوذ را دنبال می کند که یک خط مربوط به نواحی مختلف اعم از سوریه بحرین و ….  است و یک خط مربوط به داخل است.

وی تاکید کرد: آمریکایی ها قصد دارند فرش زیر پای ایران را بکشند  و می خواهند جلوی نفوذ ایران را بگیرند که نمی توانند.

IMG_7272

خاتمی با بیان اینکه بسیج با نفوذ بیگانه است، بیان کرد: از برجام تاکنون رهبر از این واژه ۸۰ بار استفاده کرده اند که باید بدانیم که امریکا در پی نفوذ اجتماعی ؛اقصادی و …. هستند و تردیدی نیست که میخواهند رخنه کنند .
وی این نفوذ را بزک کردن کردن چهره امریکا دانست و گفت: می خواهند جنایات امریکا پوشیده بماند.
این عضو مجلس خبرگان تشریح کرد: در عرصه مطبوعات ببینید برخی چگونه قلم میزنند و چگونه از اینکه رهبر انقلاب در زمینه نفوذ هشدار می دهند وحشت دارند، ابراز داشت: برخی قلم ها چنان می نویسند که انگاری ما چیزی نداریم اما ما قدرتمندیم و همه چیز داریم .

وی تاکید کرد: بسیجیان نخواهند گذاشت پا امریکا در کشور باز شود و قلم پای آمریکا را خواهند شکست.

خاتمی با اشاره به این که استکبار به خیال خود با برجام روزنه ای را در ایران برای نفوذ یافته اند اعلام کرد: رهبر معظم انقلاب این روزنه را بستند و ملت بزرگ ایران برجام را فقط با شروط رهبری تایید کرده و تایید خواهد کرد.
نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری بسیج را بیگانه با واژه فتنه دانست و خاطر نشان کرد: فتنه سال ۸۸ زخم کهنه ای است که لکه ننگی بر دامن فتنه گرانی که حتی حاضر به عذرخواهی هم نیستند ، باقی گذاشت.
وی تاکید کرد: تا فتنه گران توبه نکنند و دست از شرارت بر ندارند، بسیجی با تمام وجود از آنان بیزار است .

خاتمی با اعلام اینکه بسیجی قهرمان مقابله با هشت ماه فتنه ای است که از هشت سال جنگ سخت تر بود ، اظهار داشت: حامیان فتنه از نگاه این ملت محکوم هستند و بسیجی جماعت با فتنه میانه ای ندارد و با هر فتنه افروزی که دشمن بخواهد ایجاد کند قهرمانانه مقابله می کند.

امام جمعه موقت تهران اعلام کرد: فتنه گران نشنیده اند که رهبر از عمق جان از فتنه رنجش دارند و این رنجش شخصی نیست رنجش انقلاب است.

واژه پنجمی که بسیج با آن بیگانه است را تفرقه و تنش دانست و گفت: بسیجی مبشر وحدت است و وحدت در اصول و آرام بخشی جامعه باعث رشد جامعه است.

این عضو خبرگان رهبری تشریح کرد: معنای وحدت این نمی باشد که بسیجی در حقیقت حافظ امنیت جلسات و تنش زدا است ولی در صورت لزوم به صحنه می آید و با کسانی که با دین ، اعتقادات مردم و آرمان های ولایت مخاصمه می کنند مقابله خواهد کرد.

خاتمی بسیجی را با واژه یاس بیگانه دانست و تشریح کرد: می خواهند ملت رامایوس کنند و میگویند ما پیشرفت نکرده ایم چون این پیشرفت در نظرشان بمب اتم است .

وی گفت : برخی به گونه ای برخورد می کنند که انگار کار انقلاب تمام است و امروز و فرداست که این انقلاب از بین برود.

این مقام مسئول در پایان خاطر نشان کرد: با این امنیت در عرصه های مختلف از جمله  هوا و فضا و پزشکی پیشرفت های فوق العاده ای داشته ایم و انقلاب ما بیش از ۳۶ سال مثل سرو قامت کشیده و  ایستاده است و ان شالله خواهد ایستاد.

انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب