پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

18:32:48 - پنجشنبه 5 آذر 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
تجدید پیمان بسیجیان رابری با آرمان های انقلاب
بمناسبت سالروز سی و ششمین تأسیس بسیج مستضعفین، جمعی از مسئولین، بسیجیان و خانواده شهداء با حضور در گلزار شهدای رابر ضمن قرائت فاتحه و غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا با آرمان های امام راحل و دستاوردهای انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

به گزارش ” صبح رابر“؛به مناسبت پنجم آذر ماه، سالروز سی و ششمین تأسیس بسیج مستضعفین به فرمان امام راحل (ره) مراسم گلباران و غبارروبی گلزار شهدای رابر با حضور جمعی از مسئولین، بسیجیان و خانواده شهداء بر سر مزار شهدای گلگون کفن انقلاب و دفاع مقدس شهرستان با آرمان‌هاودستاوردهای انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.DSC06906DSC06912DSC06925DSC06926DSC06935DSC06939

DSC06948

در حاشیه این آیین مصطفی امام بخش فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رابر به خبرنگار ” صبح رابر” گفت: همزمان توسط پایگاههای مقاومت گلزار شهدای سراسر شهرستان عطر افشانی و غباروبی گردید.

وی با اشاره به اینکه در هفته بسیج برنامه های متعددی اجرا گردیده افزود: برنامه اصلی ما همایش شکوه ایستادگی است که تجدید بیعتی با مقام عظمای ولایت که با حضور سازمان یافته بسیجیان رابر و با سخنرانی حضرت حجت الاسلام و المسلمین محسن زاده نماینده ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان، ساعت ۹:۳۰ صبح روز جمعه ۶/۰۹/۹۴ در حسینیه جامع برگزار می گردد؛ از همه بسیجیان جهت شرکت در این برنامه دعوت بعمل آورد .

فرمانده ناحیه رابر نیز به برنامه های اجرا شده در هفته بسیج به پیاده روی خانوادگی بسیجیان، نشست های روشنگری، افتتاح پروژه های اقتصاد مقاومتی، برگزاری یادواره شهیده شاخص خواهران، کارگاه افزایش جمعیت، همایش مشترک ائمه جمعه و جماعات و سرکشی از خانواده های معظم و معزز شهدا و … اشاره کرد.

گفتنی است جمعی از بسیجیان و پاسداران  در روز پنجم آذرماه سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به کمپین ” قدس می آییم ” پیوستند. DSC06881DSC06884DSC06894DSC06887DSC06886

Comments are closed.

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب