پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

16:39:11 - شنبه 3 بهمن 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
تنها آرزوی مادر شهیدی که بعد از ۳۰سال به ثمره نشست
با پیگیری های سایت محلی رودبار ما آرزوی مادر یک شهید رودباری بعد از۳۰سال برآورده شد.

به گزارش ” صبح رابر“؛ به نقل از ”رودبار ما“؛شهداء به گردن همه حق دارند و تنها این حق به گردن بنیادشهید ونهادهای انقلابی تنها نیست شهداء به گردن سایت رودبار ما و حتی به گردن آن سرباز معلمی که در دور افتاده ترین منطقه رودبار یعنی میل فرهادخدمت می کند حق دارند.

تمامی خانواده های شهداء به گردن تک تک افراد جامعه حق دارند زیرا فرزندان آنها با نثار جان خود عزت، افتخار، آزادی و آرامش را برای همه مردم فراهم کردند، پس باید قدردان زحمات آنها باشیم.

چندی پیش مدیر مسئول و خبرنگار سایت رودبار ما به دیدار خانواده شهید گلمراد روهنده رفتند در این دیدار مادر شهید در حالی که اشک در چشمانش موج می زد و وبغضی در گلو داشت از غبار بی مهری ۳۰ساله ای که بر سنگ مزار پسرش نشسته بود نالان بود این خبرنگار با اینکه اشک از چشمانش جاری شدتصمیم گرفت این بغض دل خسته مادر شهید را به گوش مسئولین مربوطه برساند.

خبرنگاران هم که در واقع مشعلداران عرصه اطلاع‌ رسانی و آگاهی ‌بخشی به جامعه و پیشرو حرکت های فرهنگی و اجتماعی هستند در این راستا گام نهادند و با تهیه این گزارشها غبار بی مهری برسایه ی قبور شهدای رودبار نشست و یاران عاشورایی حضرت روح الله در رودبار یابنده ندارندگامی هرچند کوچک در راه شهداء داشته باشند الحمدلله بعد از درج این اخبار نهادهای انقلابی پیگیر مسأله شدند و قبور شهداء مرمت شد.

مزار شهداء قبل از تهیه گزارش رودبار ما

DSC02546-e1439727541160-225x300

مزار شهداء بعد از تهیه گزارش رودبار ما

photo_2016-01-23_13-37-48photo_2016-01-23_13-36-51

خبرنگار رودبار ما از اینکه توانسته تنها آرزوی مادر این شهید را که بازسازی مزار پسرش بود را برآورده کنند خرسند و شاکر خداوند است.

انتهای پیام/

 

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب