پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

8:28:35 - چهارشنبه 7 بهمن 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
شایعات پیرامون اعلام تائید برخی کاندیدای رد صلاحیت شده از اساس کذب است/تبلیغات زود هنگام انتخاباتی به اسم جلسات خانگی ممنوع ، غلط و نادرست است
محمدعلی علمی گفت:اعلام نتایج اعتراض کاندیداهای عدم احراز و رد صلاحیت شده انتخابات مجلس دهم امری محرمانه است و اینکه در بعضی محافل و شبکه های اجتماعی شایعاتی مبنی بر اینکه فلان شخص تائید شده به هیچ وجه صحت ندارد.

به گزترش ” صبح رابر”؛ مسئول دفتر نظارت و بازرسی انتخابات شورای نگهبان استان کرمان در گفتگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی دقیانوس در پاسخ به شایعه پراکنی پیرامون برخی کاندیداهای رد صلاحیت شده انتخابات آینده استان گفت : اعلام نتایج اعتراض کاندیداهای عدم احراز و رد صلاحیت شده انتخابات مجلس دهم امری محرمانه است و اینکه در بعضی محافل و شبکه های اجتماعی شایعاتی مبنی بر اینکه فلان شخص تائید شده به هیچ وجه صحت ندارد.

محمدعلی علمی افزود: مردم فهیم استان به هیچ وجه به اینگونه شایعات توجه نکنند زیرا این گونه اخبار بازی های سیاسی با اهداف خاص است.
وی تصریح کرد:بررسی‌های این شورا هنوز کامل نشده و از سوی شورای نگهبان به هیچ‌یک از اعلام رسمی مبنی بر تأیید یا رد آنها نشده است و هر گونه شایعه در این مورد از اساس کذب است.
وی گفت: موضوع بررسی نتایج محرمانه است و در پایان مهلت رسیدگی به اعتراضات یعنی ۱۷ بهمن ماه به وزارت کشور و شخص نامزد انتخاباتی اعلام می گردد و در صورتی که خلاف این امر صورت گیرد گزارش تخلفات منعکس و با خاطیان طبق قانون برخورد خواهد شد.
علمی خاطرنشان کرد:بر خلاف روال انتخابات گذشته حتی هیئت های نظارت شهرستانی هم از این موضوع خبر ندارند و تنها به وزارت کشور اعلام خواهد شد .

تبلیغات زود هنگام انتخاباتی به اسم جلسات خانگی ممنوع ، غلط و نادرست است

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به جلسات تبلیغاتی غیر قانونی و زود هنگام برخی نامزدهای انتخابات مجلس بیان کرد:این جلسات که از آنها به اسم جلسات خانگی یاد می شود و با عناوین مختلف از جمله هم اندیشی و… برگزار می شود در رصد کامل شورای نگهبان است و به هر اسمی هم که برگزار شود ممنوع ، غلط و نادرست است.
مسئول دفتر نظارت و بازرسی انتخابات شورای نگهبان استان کرمان تاکید کرد: کسانی که خلاف قانون عمل می کنند نمی توانند افراد مفید و قانونمندی برای جامعه باشند.
علمی اظهار کرد: متاسفانه پذیرش قانون برای برخی‌ها کار دشواری است، زیرا وقتی انسان تنها منافع خود را در نظر بگیرند تا آنجا که قانون به نفع وی باشد، تسلیم قانون خواهد بود و هر جا قانون منافع وی را تامین ننماید با آن مخالفت خواهد کرد.
وی در پایان گفت: امیدواریم انتخاباتی که در پیش روی داریم برای کشور ارزشمند باشد و نیروها و نمایندگان مشخص شده در خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی، پاسدار ارزشمندی برای آرمان‌ها شهدا و پیروان راستین امام خمینی (ره) باشند.
گفتنی است این روزها در شبکه های مختلف اجتماعی و برخی محافل به خصوص در مناطق جنوبی استان کرمان ، عده ای با اهداف خاص سیاسی اقدام به شایعه سازی در خصوص تائید برخی کاندیدا که پیش از این توسط شورای نگهبان رد صلاحیت شده اند نموده و این در حالی است که طبق گفته مسئولین شورای نگهبان این موضوع در حال بررسی است و تا کنون وضعیت تائید یا رد صلاحیت نامزدهای معترض مشخص نشده است.

انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب