پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

12:39:39 - دوشنبه 19 بهمن 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
اساسی ترین راهبردهای نفوذ دشمن در انتخابات پیش رو تغییردر تفکر اسلام است
حضرت حجت الاسلام و المسلمین محسن زاده راهبردهای نفوذ دشمن در انتخابات پیش رو را چندین راهبرد عمده و اساسی دانست و گفت: چشم ما باید به اشاره های ولی فقیه باشد ، گوش ما باید به دهان امام جامعه باشد ببینیم چه می گوید تا سعادت دنیا و آخرت نصیب ما شود.

به گزارش “صبح رابر“؛ حجت الاسلام والمسلمین محسن زاده مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ثارالله استان کرمان در حسینیه جامع در جمع مردم بصیر رابر ضمن  تبریک ایام الله دهه مبارک فجر  در خصوص راهبردهای خط نفوذ در انتخابات گفت: موضوع  نفوذ بیش از ۱۰۰بار در کلام مقام معظم رهبری  در زمینه های مختلف  اعم از سیاسی ، فرهنگی، اقتصادی، اطلاعاتی و…اشاره نمودند و همچنین نفوذ سیاسی را در مراکز تصمیم سازی وتصمیم گیری مطرح نموده اند.

حضرت حجت الاسلام و المسلمین محسن زاده راهبردهای نفوذ دشمن در انتخابات پیش رو را چندین راهبرد عمده و اساسی دانست و گفت:  اولین راهکار دشمن انحراف در دین اسلام و جایگزین کردن اسلام رحمانی و اسلام داعشی و اسلام ابوسفیانی به جای اسلام ناب محمدی است .
وی افزود: دومین راهکار دشمن تحریف در شخصیت و مکتب امام راحل (ره) است امامی که آمریکا را مظهر شیطان بزرگ می دانستند و دائما آمریکا را تحقیر می کردند و هرگز اجازه مذاکره با گرگ را نمی دادند امروز متاسفانه افرادی از ایشان خاطره بیان می کنند و می گویند امام در اواخر عمر با شعار مرگ بر آمریکا مخالف بود .

حجت الاسلام محسن زاده ادامه داد:  امام (ره) می فرمود اگر چیزی از من نقل کنند فقط در دو صورت صحیح است اینکه یا سند مکتوب من باشد و یا در صدا و سیمای جمهوری اسلامی حرفی زده باشم وگرنه اگر کسی چیزی از من نقل کرد اعتبار ندارد .

وی  با تأکید بر اینکه  چرا امسال مقام معظم رهبری در سخنرانی خود در حرم امام نسبت به خطر تحریف شخصیت امام هشدار دادند عنوان کرد : جوان امروز شناخت صحیحی از راه و اندیشه امام ندارد و هر چه این افراد می گویند در ذهن آنها می نشیند؛ این از آثار نفوذ است.

حجت الاسلام محسن زاده گفت :  امام مبلغ اسلام ناب محمدی و تثبیت آن بود در مقابل اسلام آمریکایی و ابو سفیانی، امام به شدت به قدرت لایزال الهی و وعده های خدا اعتماد  داشتند و به غیر خدا هیچ وقت تکیه نکردند، امام هیچ وقت به مدعیان قدرت اعتماد و اتکا نکردند که حرف مقام معظم رهبری هم امروز همین است.

وی با بیان اینکه امروز برخی می خواهندراه را برای آمریکا و غرب هموار کنند، گفت : امام به شدت مردم باور بودند و ایمان به قدرت مردم و پشتوانه مردم داشتند نه تکیه بر بیرون ، امروز برخی حتی میخواهند مدیر خارجی وارد کنند و مدیریت اقتصاد و صنعت را نیز مانند مدیریت فوتبال به مدیر خارجی بدهند؛ انسان اینجا احساس خطر می کند  مانند زمان اوایل حکومت محمد رضا شاه پهلوی که یک نفر انگلیسی را آوردند و خزانه دار کل کشور قرار دادند.

این مسئول نمایندگی ولی فقیه  در سپاه ثارالله افزود:  ما انقلاب کرده ایم که دست دشمن را کوتاه کنیم نه اینکه بگوییم ما نمی توانیم ،برویم مدیر خارجی بیاوریم این مغایر با شعار استقلال ، آزادی ، جمهوری اسلامی است. مغایر با شعار نه شرقی و نه غربی ، جمهوری اسلامی است .

وی، سومین راهکار دشمن برای نفوذ را حرکت گام به گام درتحریم انتخابات دانست و ادامه داد:  در تمام مراحل قبلی انتخابات بر این طبل می کوبیدند که انتخابات را تحریم کنید و مردم در انتخابات شرکت نکنند اما امروز شعار تحریم نمیدهند بلکه حرفشان این است که پای صندوق رای بیایید و به جریان خاص رای بدهید، به جریانی که ارتباط شما را با دنیا برقرار می کند، دشمن به مجلس چشم طمع دوخته است، دنبال مجلس ششمی دیگر میگردد .

حجت الاسلام محسن زاده بیان کرد:  دشمن دنبال دو قطبی کردن جامعه است می خواهد جنبش سبز را دوباره طراحی کند می خواهند مردم را به جان هم بیندازند .

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله راهکار چهارم دشمن  را یار گیری و استفاده از بیت امام (ره) دانست و افزود: برخی در روزدوازدهم بهمن به طور بی سابقه ای به شورای نگهبان هجمه وارد می کند و به اسم دفاع از بیت امام و دفاع از نوه امام ، امام جامعه و ولی فقیه و شورای نگهبان را زیر سوال می برد .

وی  راهکار پنجم دشمن را تخریب خاکریزهایی دانست که در مقابل نفوذایجاد شده است عنوان کرد:  زیر سوال بردن شورای نگهبان ، تندرو و افراطی خواندن حزب الله و بسیج خیانت است.

حجت الاسلام محسن  زاده  در پایان وظیفه ما را در این مقطع حساس تبعیت محض از ولی فقیه دانست و افزود: چشم ما باید به اشاره های ولی فقیه باشد ، گوش ما باید به دهان امام جامعه باشد ببینیم چه می گوید تا سعادت دنیا و آخرت نصیب ما شود.

وی در بحث انتخاب کاندید اصلح  ادامه داد: طبق فرموده مقام معظم رهبری ببینیم جریان مؤمن، انقلابی و وفادار به نظام و انقلاب چه کسی را به عنوان کاندید معرفی کرده اند به همان رای بدهیم و نگذاریم جریان ضد انقلاب ازت فرقه بین جریان انقلابی استفاده کند و پیروز انتخابات باشد که اگر ما متحد باشیم قطعا به وظیفه خود عمل کرده ایم و فردای قیامت پاسخگو نخواهیم بود  .

انتهای پیام /

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب