پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

13:55:07 - دوشنبه 19 بهمن 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهرستان رابر اعلام شد
مردم انقلابی شهرستان رابر با راهپیمایی روز ۲۲ بهمن بار دیگر دین خود را به آرمان‌های انقلاب اسلامی و امام خمینی (ره) ادا کرده و با مقام عظمای ولایت تجدید بیعت می کنند.

به گزارش ” صبح رابر”؛در  آستانه ۲۲ بهمن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ،ملت غیور ایران اسلامی و بویژه مردم ولایتمدار شهرستان رابر همچون گذشته در حماسه سترگ ۲۲ بهمن ماه نقشی زیبا از اوج صلابت و اقتدار ایران اسلامی خود را به جهانیان نشان خواهند داد.

وباحضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن یک بار دیگر اقتدار و قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران را در عرصه های جهانی به نمایش گذاشته و پیوند دائمی خود را لبیک گویان به  ندای امام راحل  و مقام معظم رهبری مستحکم تر از پیش می نمایندو اعلام میدارند تا آخرین قطره خون‌ خود ایستاده‌اند .

مردم رابر، استوارتر از همیشه در روز ۲۲ بهمن ماه ، ساعت ۹ از جلوی بلوار شهرداری تا حسینیه جامع به میدان می آیند تا حقارت آمریکا در برابر ملت ایران را فریاد زنند.

مردم هنزاء نیز همزمان با سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در روز  ۲۲ بهمن ماه  از ساعت۹با حضور در گلزار شهدا  تا مسجد  جامع  این بخش، صحنه‌های پرشوری را خلق خواهند کرد.

انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب