پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

19:20:59 - چهارشنبه 21 بهمن 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
سردار نقدی: همه‌ی اموری که در دنیا می‌گذرد به دست خداست/ به واسطه بعضی از این امور برخی جهنمی می‌شوند و برخی بهشتی
سردار نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه ” مذاکره با شیطان سزاوار تقدیر است یا به زانو در آوردن شیطان و کدام یک کارخداست؟” گفت: همه‌ی اموری که در دنیا می‌گذرد به دست خداست منتهی به واسطه بعضی از این امور برخی جهنمی می‌شوند و برخی بهشتی.

به گزارش” صبح رابر“؛ پس از دستگیری نظامیان آمریکایی در آب‌های کشورمان توسط پاسداران نیروی دریایی، رهبر معظم انقلاب در جلسات گوناگون از عوامل دستگیری تنفگداران آمریکایی و با اعطای نشان فتح به سردار فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و چهار تن از فرماندهان این نیرو که در جریان توقیف شناورهای امریکایی و بازداشت تفنگداران متجاوز امریکا نقش داشتند، تقدیر و تشکر به عمل آوردند.

 اما نکته قابل توجه در این ماجرا عدم واکنش رئیس جمهور به دستگیری نظامیان آمریکایی است. در شرایطی که رهبر معظم انقلاب بارها از عوامل دستگیری تنفتگداران آمریکایی تشکر به عمل آورده بودند آقای روحانی هیچ واکنشی نسبت به این ماجرا نشان ندادند.

 این موضوع جایی جالب‌تر می‌شود که پس از اعطای نشان فتح توسط فرماندهی معظم کل قوا به پاسداران نیروی دریایی و پس از آنکه رهبری در خصوص این حادثه، خطاب به مدافعان مرزهای آبی جمهوری اسلامی فرمودند: “باید این حادثه را کار خدا دانست که امریکاییها را به آب‌های ما کشاند تا با اقدام بهنگام شما، آنگونه با دستهایی که بر سر گذاشته بودند، بازداشت‌ شوند.” مراسم اعطای نشان لیاقت به اعضای تیم مذاکره کننده هسته‌ای از سوی دولت برگزار شد و رئیس جمهور در این برنامه برجام را کار خدا دانست.

حال سوالی که ممکن است برای هر عقل سلیمی به وجود آید این است که ” مذاکره با شیطان سزاوار تقدیر است یا به زانو در آوردن شیطان و کدام یک کارخداست؟”

این سوالی بود که خبرنگار دانا آن را از سردار محمدرضا نقدی فرمانده سازمان بسیج مستضعفین کشور پرسید. سردار نقدی در پاسخ به سوال خبرنگار دانا گفت: همه‌ی اموری که در دنیا می‌گذرد به دست خداست منتهی به واسطه بعضی از این امور برخی جهنمی می‌شوند و برخی بهشتی.

وی در ادامه با اشاره به اینکه مردم در انقلاب اسلامی دشمنی را که در کشور نفوذ کرده بود را بیرون کردند در خصوص راه‌های جلوگیری از نفوذ مجدد دشمن اظهار داشت: نفوذ امروز با بصیرت و روشنگری خنثی کرد، ما هم نفوذ فردی داریم و هم نفوذ جریانی.

 فرمانده سازمان بسیج مستضعفین کشور افزود: وظیفه دستگاه‌های اطلاعاتی شناسایی و مجازات نفوذ فردی در کشور و وظیفه مردم جلوگیری از نفوذ جریانی است. مردم باید با هوشیاری گذاره‌ها و القائاتی که دشمن می‌خواهد آن‌ها را نهادینه کند شناسایی کنند.

سردار نقدی با بیان اینکه دشمن امروز نهاد‌های اطلاعاتی مخوف خودش را تبدیل به سازمان‌های مردم نهاد کرده است گفت: امروزه نهادهایی با اسم‌های زیبا مثل دفاع از حقوق کودک، دفاع از حقوق زن، حقوق بشر و امثال این‌ها تشکیل می‌شود که این نهادها در واقع همان سازمان‌های اطلاعاتی دشمن هستند که با هدف جریان‌سازی در کشور تشکیل می‌شوند و مردم باید با بیداری و بصیرت این‌ها را شناسایی کنند و نقشه آن‌ها را خنثی کنند.

منبع:شبکه اطلاع رسانی دانا

انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب