پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

13:43:49 - دوشنبه 3 اسفند 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
حرمت شکنی ایام فاطمیه با پخش آهنگ شاد
در روزهایی که به ایام فاطمیه رسیده ایم انتظار می رود انتخابات امسال عطر و بویی ایام فاطمیه را به خود بگیرد اما در یکی از ستادهای انتخاباتی شب گذشته شاهد پخش موسیقی های غیر متعارف و گاها غیر مجاز بودیم.

به گزارش ” صبح رابر“؛ به نقل از“رودبار ما“؛ امروز دوشنبه پنجمین روز از تبلیغات انتخاباتی داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی و یاز دهمین روز از تبلیغات داوطلبان انتخابات مجلس خبرگان رهبری در سطح کشور است.

تبلیغات فرایند طبیعی معرفی کاندیداها است که توسط ستادهای انتخاباتی یا نامزدها و هواداران آن‌ها در طول دوران مجاز تبلیغاتی انجام می‌شود، و در مقابل آن ضد‌ تبلیغات که یک برنامه‌ روانی است قرار دارد.

بازرسین انتخابات در پنج شهر جنوبی فعال هستند و در همه نقاط شهری حضوری فعال دارند و در صورت بروز تخلفی آن را به رئیس ستاد و یا کاندیدای مورد نظر گوشزد می کنند اما شب گذشته در یکی از این شهرستانها باز شاهد تخلفات انتخاباتی یکی از کاندیدا مجلس ورای اسلامی بودیم .
در روزهایی که به ایام فاطمیه رسیده ایم انتظار می رود انتخابات امسال عطر و بویی ایام فاطمیه را به خود بگیرد اما در یکی از ستادهای انتخاباتی شب گذشته  شاهد پخش موسیقی های غیر متعارف و گاها غیر مجاز بودیم.

برپایی شور تبلیغاتی با پخش موسیقی با صدای بلند در ستادهای انتخاباتی کاندیداهای مجلس آن هم در ایام فاطمیه از موضوعات متاثر کننده ایام انتخابات است که پرسش های بی شماری را در اذهان مردم مطرح می کند که به راستی آیا نامزد انتخابات مجلس با حرمتی شکنی ایام فاطمیه می خواهد بر کرسی قانون گذاری نظام مقدسی تکیه کند که آرمان برقراری حکومت عدل علوی و مقدمه سازی برای ظهور منجی عالم بشریت را سرلوحه برپایی حکومت خود قرار داده است؟

اما سوال این است که آیا بنرها و چهره‌های فتوشاپی کاندیداها را به صندلی سبز خواهد رساند؟

آیا مردم به شعارها، وعده‌ها، فامیلی‌ها، آشنایی‌ها و سفارش‌ها رای خواهند داد یا به لیست‌ها و برنامه‌ها؟

انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب