پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

14:05:12 - چهارشنبه 4 فروردین 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
پیشه کردن سیاست های ابلاغی رهبری توسط دولتمردان تحریم ها را بی اثر خواهد کرد
نماینده منتخب مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری تأکید کرد:چنانچه همه مسئولین و دولتمردان امر اقتصاد مقاومتی سیاست های ابلاغی رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی را مد نظر قرار داده و به آنها عمل کنند.

به گزارش ” صبح رابر”؛حجت الاسلام محمد بهرامی خوشکار نماینده منتخب مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری در گفتگو اختصاصی با ناب نیوز ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن سال جدید و تأکید بر شعار تبیین شده از جانب رهبر فرزانه ایران اسلامی اظهار کرد:اقتصاد مقاومتی مسئله ای به غیر از ریاضت اقتصادی می باشد و نظریه رهبری در این خصوص این است که پایه و اساس مملکت را بر داشته های خودمان پی ریزی نظریه رهبری این نیست ،اقتصاد مقاومتی به این معنی است که پایه های مملکت به گونه ای بر داشته های خودمان پی ریزی کنیم که بتوانیم مستقل و بدون وابستگی به دیگران مسائل اقتصادی کشور را حل نماییم.

وی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی یعنی به تولیدات داخلی ارزش داده شود؛تصریح کرد: ما نباید منتظر صادرات نفت بوده و فقط از محصولات آن استفاده کنیم را صادر کنیم در اقتصاد مقاومتی باید به هه صنایع و به ویژه صنعت کشاورزی اهمیت داده شود و به عنوان مثال به جای واردات گندم خودمان ظرفیت تولید را بالا ببریم.

نماینده منتخب مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری به کم آب بودن سرزمین ایران اشاره کرد و متذکر شد: با وجود کم آبی و بارش کم باران ولی می توانیم استفاده بهینه از منابع در دست داشته باشیم و همان گونه که نظر رهبر حکیم انقلاب این است که با اقتصاد مقاومتی می توانیم از داشته های خودمان استفاده کنیم .

حجت الاسلام بهرامی خوشکارضمن تأکید بر سخنان رهبر معظم انقلاب در آغاز سال ۹۵ ابراز کرد:چنانچه همه مسئولین و دولتمردان امر اقتصاد مقاومتی سیاست های ابلاغی رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی را مد نظر قرار داده و به آنها عمل کنند هیچ گونه تحریمی بر ما اثر نخواهد گذاشت چرا که تمامی انرژی هایی که باید مصرف شود را ما می توانیم در کشور خودمان تولید کنیم.

وی در ادامه تأکید کرد:اقتصاد مقاومتی به این معنا نیست که ما ارتباطمان را با جهان قطع کنیم بلکه با این روش می توانیم روحیه اعتماد و خودباوری را در بین اقشار مختلف ایران افزایش داده و با داشته های خودمان و نیازمندی کمتر به سایر کشورها از نفوذ بیگانگان به کشور جلوگیری کنیم.

نماینده منتخب مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری در پایان با بیان اینکه سخنان مقام معظم رهبری بسیار معقولانه می باشد؛خاطر نشان کرد: همگان در میهن اسلامی باید اقدام وعمل را باور داشته باشیم اگر باور باشد می توانیم اقدام وعمل کنیم همچنین ثمره کارها باید بر روی زمین دیده شود و صرف دادن شعار کاری انجام نخواهد شد.

انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب