پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

13:11:02 - پنجشنبه 12 فروردین 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
یکی از راههای نفوذ دشمن محاصره اطلاعاتی افراد تأثیر گذار است/ افزایش توان موشکی عامل بازدارنده در مقابل وحشیگری دنیای به ظاهر متمدن است
عضو کمیسون آموزش و تحقیقات مجلس بیان داشت:دشمن با محاصره اطلاعاتی بعضی افراد از طریق عوامل نفوذی سعی در القا این مسئله دارد که توان موشکی امر کارسازی نیست، آنها می خواهد نگرشهای مردم را از طریق اظهارات این افراد به نفع خودشان تغییر داده و نقاط قوت مادی و معنوی ما را کاهش و در نهایت از بین ببرند.

به گزارش ” صبح رابر“؛ علیرضا منظری توکلی ، نماینده مردم بافت، رابر و ارزوئیه در گفتگو با “اقطاع” در خصوص فرمایشات مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) در جمع مداحان اظهار داشت: رهبر فرزانه انقلاب با توجه به احاطه ای که بر مسائل دنیا دارند، اصلاحاتشان به روز و دقیق و فرمایشاتشان همیشه حکیمانه، بی بدیل و کارساز است.

 

منظری توکلی با اشاره به هشدار های امام خامنه ای(مد ظله العالی) نسبت به برخی افراد تصریح کرد: یکی از راههای نفوذ دشمن این است که با القا به افراد تاثیرگذار و انحراف فکر آنها از مسیر درست، نقاط قوت ما را از ما بگیرند که یکی از نقاط قوت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، توان دفاعی بسیار بالای موشکی است.

 

وی ادامه داد: دشمن با محاصره اطلاعاتی بعضی افراد از طریق عوامل نفوذی سعی در القا این مسئله دارد که توان موشکی امر کارسازی نیست، آنها می خواهد نگرشهای مردم را از طریق اظهارات این افراد به نفع خودشان تغییر داده و نقاط قوت مادی و معنوی ما را کاهش و در نهایت از بین ببرند.

 

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس خاطر نشان کرد: هشدار مقام معظم رهبری و صراحت فرمایشات ایشان مبنی بر اینکه “چنین افرادی یا جاهل هستند یا خیانتکار”، به این جهت است که نخبگان ما به سمت و سویی هدایت شوند که این نقاط قوت برجسته تر شود و همچنین توان موشکی ما روز به روز افزایش یابد. چرا که افزایش توان موشکی ما به عنوان یک عامل بازدارنده در مقابل وحشیگری های دنیای به ظاهر متمدن همواره کارساز خواهد بود.

وی در پایان تاکید کرد: یکی از راههای مهم نفوذ دشمن محاصره ی اطلاعاتی و القاء خواسته های بیگانگان از طریق همین محاصره ی اطلاعاتی در بین افراد تاثیر گذار است.” فاعتبرو یا اولی ابصار” .

انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب