پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

13:53:58 - سه شنبه 7 اردیبهشت 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
اجرای طرح محله عاری از دخانیات در رابر
همزمان با هفته سلامت و تندرستی، طرح محله عاری از دخانیات در شهرستان رابر اجرا شد.

به گزارش “صبح رابر“؛ روابط عمومی  جمعیت هلال احمر شهرستان رابر با اعلام اینکه به مناسبت هفته سلامت با مشارکت اعضای کانون غنچه های هلال احمر مهد کودک نسیم بهشت و کانون های دانش آموزی مدرسه شهید بهشتی و دخترانه اباصالح (عج) طرح کمپین ملی محله عاری از دخانیات در تاریخ ۷اردیبهشت ماه درشهرک شهید تهرانی اجرا شد.

رئیس جمعیت هلال احمر رابر در این رابطه گفت: با توجه به اینکه یکی از اهداف هلال احمر ارتقاء سطح سلامت افراد جامعه است ، این طرح به منظور آگاه سازی افراد جامعه از مضرات دخانیات اجرا  می شود.

وی تصریح کرد: در طرح کمپین ملی محله عاری از دخانیات اعضای کانون غنچه های هلال احمر و شاخه دانش آموزی، با اهدای گل به افراد سیگاری و توزیع بروشورهای هشدار دهنده در خصوص استعمال دخانیات، از این افراد درخواست کردند که سیگار حتی برای یک ساعت یا یک روز مصرف نکنند و افراد سیگاری با شعار(( سیگار نه)) از آنان استقبال نمودند.

یوسفعلی مهدی پور افزود: امیدواریم بتوانیم در گام های بعدی مهارت نه گفتن به دخانیات را به صورت آموزش  همگانی انجام داده و در راستای طرح کمپین  ملی محله عاری از دخانیات اقدامات موثر تری انجام دهیم.

SAM_0980 SAM_0976 SAM_0972 IMG_6341 IMG_6337 IMG_6329 IMG_6321

انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب