پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

12:53:25 - پنجشنبه 6 خرداد 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
اعمال ما در هفته حداقل یکبار به نظر امام زمان (عج) می رسد
حجت الاسلام محمدی گفت: ایمان و باور داشته باشیم که اعمال ما در هفته، حداقل یکبار به نظر امام زمان علیه السلام می رسد و باید مراقبت ویژه داشته باشیم بر اینکه این امام عزیز از همه ما راضی باشند.

به گزارش “ صبح رابر“؛ حجت الاسلام  محمدی نماینده ولی فقیه در سپاه شهرستان در بین  جوانان غیور و  مذهبی دربهشت  فاطمیه  رابر با بیان معرفی آیت الله قاضی طباطبایی، وی را الگویی نمونه برای نسل جوان، دانست و اظهار داشت : رمز موفقیت و عاقبت به خیری در دنیا  و آخرت، نماز اول وقت، نماز شب و اهمیت  دادن  به اعتقادات  دینی  و چنگ  زدن به  دامان ائمه  اطهار  علیها  السلام است .

وی  متذکر شد: ایمان و باور داشته باشیم  که اعمال ما در هفته، حداقل یکبار به نظر امام  زمان علیه السلام می رسد  و باید مراقبت ویژه داشته باشیم  بر اینکه این امام عزیز از همه ما راضی باشند .

حجت الاسلام محمدی  ضمن خرسندی  از حضور پر شور جوانان  در این  مراسمات مذهبی تصریح کرد:  علی رغم  این  همه تبلیغات  سود دشمن  شبیخون فرهنگی  و ابتذال  و بی بند و باری هنر این است  که شما عزیزان  با اینکه می توانید  به  گناه و  فاصله  گرفتن از معنویات  بپردازید با این  وجود  همت  کرده  و  پا در این  جلسه معنویی و  مقدس  گذاشتید .

وی افزود: قدر  این موهبت  الهی  را باید دانست  و توفیقات  بیش از  پیش  را  از خدای  متعال  خواستار شد .

گفتنی است این مراسم پرشور شب گذشته به مناسبت سالروز میلاد با سعادت یگانه منجی عالم بشریت، حضرت مهدی (عج)، با مولودی خوانی و مدیحه سرایی همراه با سخنرانی حجت الاسلام محمدی در مهدیه بهشت فاطمیه رابر برگزار شد.

photo_2016-05-26_13-16-08 photo_2016-05-26_13-16-04 photo_2016-05-26_13-16-01 photo_2016-05-26_13-15-56

عکس از شهروند خبرنگار رابر

انتهای پیام /

 

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب