پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

16:36:32 - شنبه 8 خرداد 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
استعفای دسته جمعی از شورای شهر و شهرداری زهکلوت!/متن
صبح امروز اعضای شورای شهر و شهردار زهکلوت با توجه به تضییع حق و حقوق شهرداری این شهر و نادیده گرفتن حق از طرف نهاد های مربوطه و به نتیجه نرسیدن شورا به صورت دسته جمعی استفاء دادند.

به گزارش ” صبح رابر“؛ به نقل از ”رودبار ما“؛ با بالا گرفتن اختلافات شورای اسلامی شهر و شهردار زهکلوت با شهردار ی رودبار عاقبت شورای شهر و شهردار زهکلوت به صورت دسته جمعی استفاء دادند.

photo_2016-05-28_14-23-58-169x300

صبح امروز  اعضای شورای شهر و شهردار زهکلوت با توجه به تضییع حق و حقوق شهرداری این شهر و نادیده گرفتن حق از طرف نهاد های مربوطه و به نتیجه نرسیدن پیگیری شورا به صورت دسته جمعی استفاء دادند.

یک منبع آگاه در گفتگو با خبرنگاررودبار ماگفت: نقص توافقات باجه عوارض شهرداری رودبار باعث استفاء دسته جمعی شورای اسلامی وشهردار زهکلوت شد.

شنیده حاکی از این است بیش از ۸۰۰میلیون تومان عوارض جمع آوری شده  که قرار بود طبق توافقات ۴۰درصد آن به شهرداری زهکلوت واگذار شود، گویا این درصد واگذار نشده است و این امر نارضایتی و نهابتأ استعفای دسته جمعی شورا وشهردار زهکلوت را در برداشت.

هردو شهرداری دغدغه عمران شهری را بر عهده دارند اگر دولت تلاش کند و منابع در آمدی شهرداری را افزایش دهد دیگر شاهد بروز چنین مشکلاتی نخواهیم بود.

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب