پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

13:55:28 - یکشنبه 16 خرداد 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
نوشیدنی مخصوص دل ضعفه ماه مبارک رمضان
این معجون ویژه ماه مبارک رمضان نوعی نوشیدنی است که از دانه‌های بوداده و آسیاب‌شدهٔ گیاه دارویی به دست می‌آید که در طول روز دچار دل ضعفه نمی شوید.

به گزارش “صبح رابر”؛ گرسنگی در روزھای طولانی ماه مبارک رمضان شاید یکی از مشکلات اساسی روزه داران باشد ما راه حل مقابله با آن را در این گزارش ارائه داده ایم

یکی از بانوان رابری آماده درست کردن معجونی بود که همه ساله با فرارسیدن ماه مبارک رمضان آن را تهیه می کند، گفت:  سال گذشته دخترم  روزه اولی بود، این نوشیدنی را  همراه  سحری به او می دادم ، توانست هر ۳۰ روز ماه  رمضان را روزه  بگیرد، بنا به تجربه این نوشیدنی برای  ایام ماه مبارک رمضان بسیار مؤثرکه در طول روز دچار دل ضعفه نمی شوید.

DSC02455

وی  طرز تهیه  این معجون را به این صورت بیان کرد:

مواد لازم

خشخاش ربع کیلو ، خرفه ربع کیلو ، شاهدانه ربع کیلو ، تخم آفتابگردان ربع کیلو،  عدس ربع کیلو  سویا ربع کیلو ، ( مغز گردو ، بادام ، فندق  و پسته  با هم  ۶۰۰ گرم  ، جو نیم کیلو و مقداری  سیاه دانه .

روش تهیه

ابتدا تمام مواد را تمیز کرده، سپس برشته کنید و همه مواد را با هم ترکیب کرده  و یک کیلو شکر به آنها اضافه کرده سپس آسیاب کنید.

روش مصرف

به مقدار دلخواه (به طور مثال ۱ قاشق مرباخوری) به همراه با ۱ استکان آبجوش مخلوط کرده تا حل شود و همراه سحری  میل  میل نمایید

این یکی از سنتی ترین غذای کمکی رابریها  مخصوص ماه مبارک  رمضان به ویژه خانواده هایی که روزه  اولی  دارند، است.

امید است این معجون معجزه گر را تهیه کرده و نوش جان کنید.

انتهای پیام /

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب