پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

11:50:01 - شنبه 22 خرداد 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
حمایت بی بدیل وزارت ارتباطات از جنگ افزار صهیونیستی تلگرام/ فروپاشی زندگی ۶ هزار بانو در یک سال هدیه این نرم افزار به ایرانیان/۱۲ ماه فرصت عناصر نفوذی به تلگرام در جهت استفاده برای انتخابات ریاست جمهوری۹۶
کارشناس ارشد فضای مجازی تأکید کرد:در زمان کنونی وزارت ارتباطات نزدیک به ۶۰ درصد از کل ترافیک اینترنت کشور را به شبکه اجتماعی تلگرام اختصاص می دهد و از آثار این نرم افزار می توان به فروپاشی ۶ هزار زندگی مشترک در سال ۹۴ در اثر استفاده از تلگرام اشاره کرد که بی شباهت به حادثه تلخ ستایش در خیرآباد ورامین نمی باشند.

به گزارش “صبح رابر”؛ روح الله مومن نسب کارشناس ارشد فضای مجازی در گفتگو با خبرنگار آرمان کرمان ؛ در ارتباط با افزایش جرم و جنایات رخ داده بر اثر استفاده از شبکه های اجتماعی گفت: در ارتباط با شبکه های اجتماعی از قبیل تلگرام که توسط صهیونیست ها و غرب طراحی و به بازار عرضه شده اند مساله بسیار  پیچیده امنیتی و در راستای تهاجم فرهنگی ارزیابی کرد.

وی افزود: در ماهیت شناسی شبکه اجتماعی تلگرام دریافتیم که این پیام رسان توسط صهیونیست های روس تبار پناهنده آلمان طراحی کرده اندو سرور آن در ساختمان دولتی در انگلستان دقیقا در محل شبکه BBC قرار دارد و دفتر آن در رژیم صهیونیستی قرار دارد و فردی که آن را طراحی کرده یکی از صهیونیست های شناخته شده می باشد.

مومن نسب اظهار داشت: صهیونیست ها طراح ویروس های الکترونیکی هستند که این شبکه اجتماعی تلگرام را طراحی کرده تا به واسطه آن بتواند به جوامع مختلف به ویژه ایران نفوذ کند با بررسی های دقیق تر به این نتیجه می رسیم که ۸۰ درصد کابران تلگرام ایرانی هستند بنابراین می توان نتیجه گرفت تلگرام تنها برای ایجاد نفوذ جریانی پدید آمده است.

فروپاشی زندگی ۶ هزار بانو در یک سال هدیه  نرم افزار تلگرام به ایرانیان

کارشناس ارشد فضای مجازی عنوان کرد:  به گفته رهبر انقلاب نفوذ جریانی بدترین نوع نفوذ می باشد که در هدف آن شبکه سازی در میان ملت است مشاهده کردیم بعد از ایجاد این شبکه به سرعت توسط سازمان نفوذ که توسط فردی به نام نزار زاکا مدیریت می شود  با همکاری افرادی ازقبیل نصرالله جهانگرد در وزارت ارتباطات به سرعت در کشور گسترش داده می شود.

وی تاکید کرد: مشاهده می کنیم که در زمان کنونی وزارت ارتباطات نزدیک به ۶۰ درصد از  کل ترافیک اینترنت کشور را به شبکه اجتماعی تلگرام اختصاص می دهد و از آثار این نرم افزار می توان به فروپاشی ۶ هزار زندگی مشترک در سال ۹۴ در اثر استفاده از تلگرام اشاره کرد که بی شباهت به حادثه تلخ ستایش در خیرآباد ورامین نمی باشند.

مومن نسب ادامه داد: به اعتقاد بنده پاسخگوی خون این افراد تنها وزیر ارتباطات و این وزارتخانه می باشد و حداقل کاری که آقای وزیر می تواند انجام دهد استعفا می باشد و رویه کار در این وزارتخانه تغییر کند در صورتی که می بینیم همچنان به دنبال ارتقا این نرم افزار هستند .

۱۲ ماه فرصت عناصر نفوذی به تلگرام در جهت استفاده برای انتخابات ریاست جمهوری۹۶

کارشناس ارشد فضای مجازی تصریح کرد: شورای عالی فضای مجازی که توسط برخی از عناصر نفوذی تحت کنترل قرار گرفته مصوبه ای را تصویب می کند که بر اساس آن ۱۲ ماه به این نرم افزار ها فرصت داده می شود تا به رذائل خود ادامه داده تا زندگی ، فرهنگ و هویت ایرانیان را به خطر اندازند و تا از آن ها در زمان انتخابات ریاست جمهوری سال آینده استفاده کنند.

وی اذعان داشت : زمان خریدن برای نرم افزارها و یا به عبارت بهتر بدافزار و جنگ افزار های صهیونیستی یکی از موفقیت های جریان نفوذ در کشور محسوب می شود بنابراین باید به سرعت با نرم افزار تلگرام برخورد شده و این نرم افزار باید بسته شود چراکه هیچ راهی برای محدودسازی آن وجود ندارد.

مومن نسب در پایان خاطر نشان کرد: از سوی دیگر نرم افزارهای خوب ایرانی می بایست تقویت شده به جای اینکه انحصار ترافیک در اختیار تلگرام قرار گیرد ، باند و فضا به آن اختصاص داده شود این فضا در اختیار نرم افزارهای ایرانی قرار گیرد و با این اتفاق نرم افزارهای داخلی می توانند به سرعت تمامی کاربران داخلی تلگرام را جذب کرده و حتی در سطح بین المللی فعالیت کنند.

انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب