پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

16:29:24 - جمعه 28 خرداد 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
اعتیاد به مواد مخدر اولویت اول آسیب های اجتماعی و چهارمین بحران جهانی است/اعتیاد زلزله خاموشی که بنیان خانواده ها را هدف قرار داده است
فرمانداررابر گفت:اعتیاد به مواد مخدرو روانگردانها یکی از بلاهای شوم و خانمانسوزی است که مقام معظم رهبری در سال جاری آن را بعنوان اولویت اول آسیبهای اجتماعی معرفی نموده و خواستار تحقق برنامه های پیشگیرانه در این زمینه شدند.

به گزارش “صبح رابر“؛ فرمانداررابر در جمع نمازگزاران رابربا آرزوی قبولی طاعات وعبادات نمازگزاران به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر با اشاره به فرارسیدن اول تیرماه روز جهانی مبارزه با مواد مخدر گفت: اعتیاد به مواد مخدرو روانگردانها یکی از بلاهای شوم و خانمانسوزی است که مقام معظم رهبری در سال جاری آن را بعنوان اولویت اول آسیبهای اجتماعی معرفی نموده و خواستار تحقق برنامه های پیشگیرانه در این زمینه شدند.

علیجان سلیمانی افزود: در کنار سه بحران بزرگ جهانی از جمله فقر، تهدیدات هسته ای و نابودی محیط زیست آسیب مواد مخدر چهارمین آسیب و بلای جهانی است که دنیا را تهدید می کند.

photo_2016-06-17_15-39-13

وی با اشاره به اینکه ۱۰میلیون نفر قاچاقچی حرفه ای در دنیا هستند که ۴۵۰نوع روانگردان خطرناک را در دنیا رواج دادند و معامله می کنند گفت:در کنار فروش سلاح ،نفت و صنعت توریسم ، مواد مخدر وروانگردانها به عنوان یک صنعت غیرقانونی امروزه بخش عمده ای از اقتصاد آنان را می چرخاند.

فرمانداررابر از اعتیاد بعنوان زلزله خاموشی که بنیان خانواده ها را متزلزل می کند یاد کرد وافزود : فروپاشی بنیان خانواده ، رشد طلاق و گرایش جوانان ونوجوانان در سنین پایین از پیامدهای استفاده از مواد مخدر است.

سلیمانی همچنین با اشاره به اینکه بین استفاده از مواد مخدر و توسعه جرائم رابطه مستقیمی است گفت: اکثر شرارتها ،سرقتها ، اعمال منافی عفت، طلاق ، همسر آزاری ،کودک آزاری و قتلها ریشه در ناهنجاریهای اجتماعی دارد.

photo_2016-06-17_15-38-38

وی همچنین با قدر دانی از ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور گفت: ما برای ایجاد جامعه سالم و نجات فرزندانمان کار می کنیم و نیازمند نهضت فراگیر اجتماعی برای ریشه کن شدن این معضل هستیم.

سلیمانی در ادامه سخنانش با اشاره به اینکه ما در این عرصه ۴هزار شهید و۱۲هزار جانباز را تقدیم انقلاب کردیم گفت: وظیفه ماست که در یک جهاد مقدس دیگر با بحث آموزش ، اطلاع رسانی و کمکهای مردمی در این راه حرکتی انجام دهیم.

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب