پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

14:49:55 - چهارشنبه 2 تیر 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
۱۹ سرباز پادگان صفر۵ کرمان قربانیان حادثه خونین بامداد امروز+فیلم
خبر تصادف اتوبوسی که بامداد امروز از کرمان عازم شیراز بوده است بسرعت در حال انتشار است این در حالی است که در شبکه های اجتماعی اکثر مسافران این اتوبوس، سربازان پادگاه صفر پنج کرمان عنوان شده اند اما در تمام رسانه ها بدون استثنا از سرباز بودن این مسافران چیزی بیان نشده است.

به گزارش “ صبح رابر”، به نقل از  ” آرمان کرمان “ ؛ خبر تصادف اتوبوسی که بامداد امروز از کرمان عازم شیراز بوده است بسرعت در حال انتشار است این در حالی است که در شبکه های اجتماعی اکثر مسافران این اتوبوس، سربازان پادگاه صفر پنج کرمان عنوان شده اند اما در تمام رسانه ها بدون استثنا از سرباز بودن این مسافران چیزی بیان نشده است.

فرمانده انتظامی شهرستان نی ریز گفت: یک دستگاه اتوبوس که از کرمان به سمت شیراز در حرکت بود ساعت یک بامداد امروز در گردنه لای رز نی ریز به دره سقوط کرد که بر اثر این حادثه ۱۹ سرنشین کشته و ۲۹ نفر مجروح شدند.

سرهنگ عزیز برزگر افزود: انحراف از جاده و ناتوانی راننده در کنترل اتوبوس علت این حادثه خونین است.

محمدرضا عالی‌منش رئیس اورژانس استان فارس گفت: از تصادف محور سیرجان – نی‌ریز خبر داد و اظهار داشت: در این دو سانحه ۱۹ نفر کشته و۳۰ نفر زخمی شدند.

 سرهنگ حمیدی رئیس پلیس راه راهور عنوان کرد: ساعت ۱ و  ۲۰ دقیقه بامداد امروز یک دستگاه اتوبوس که از محور کرمان به سمت اهواز در حرکت بود در محدود سیرجان به سمت نی ریز به دلیل عمل نکردن ترمز سقوط کرد.

وی افزود: این اتوبوس پس از برخورد با نیوجرسی های مسیر به دلیل سرعت بالا و عمل نکردن ترمز، کنترل خود را از دست داده و سقوط می‌کند.

تعداد مجروحان اکنون ۲۲ نفر است که تعدادی از آنها شرایط مساعدی نداشته و وضعیت این مصدومان وخیم اعلام شده است.

فیلم تصادف بامداد امروز در محور سیرجان -نی ریز

video_2016-06-22_09-26-30

انتهای پیام/

  1. عکس دسته جمعی سربازان در پا   تیر ۳, ۱۳۹۵  

    […] پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر ۱۹ سرباز پادگان صفر۵ کرمان … […]

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب