پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

14:10:33 - پنجشنبه 3 تیر 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
ترس حکومت های ظالم از رهبران شیعه و اسلام انقلابی/هشدار سردار سلیمانی خواب را از چشم رژیم منحوس آل خلیفه ربود
در نگاه به دوسال اخیر متوجه می شویم وقتی که یک روحانی شیعه و دلسوز اسلام و مسلمین و حامی آزادی و آزادگی «به نام شیخ نمر»«شیخ زکزاکی»به جرم همین صفات برجسته و شیعه بودن و بر حق بودنش چگونه توسط نانجیبان و لاابلی ترین انسان ها و شقی ترین افراد زمان ، محکوم به اعدام شد و همچنین درصددسلب تابعیت رهبر شیعیان بحرین سندی دیگر را بر اسناد جنایتکارانه این قول پست و بی منطق افزود.

به گزارش “صبح رابر”؛ حجت الاسلام و المسلمین محمد حسین محمدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه رابر در تبیین بازخوانی شهادت شیخ نمر، حمله علیه شیعیان نیجریه وشیخ زکزاکی و انفعال وزارت خارجه کشورمان، منطق انقلابی حاج قاسم سلیمانی در دفاع از شیخ عیسی قاسم چنین نوشت: در طول تاریخ اسلام از رحلت پیامبر عظیم الشأن اسلام تا به امروز ، جریان فکری مسموم و مفسدی علیه حقانیت و انسانیت و پاکی و صداقت و شرف و عزت و همه خوبی ها که در وجود نازنین امام علی علیه السلام خلاصه می شود پیدا شد و به دنبال آن است که هر جا نام و نشانی از این نماد تقوا و خوبی ها دیده یا شنیده شود به شدت جهت تخریب و بر اندازی و نیست و نابود کردنش اقدام کرده و از هیچ تلاشی مضایقه نمی کنند.

بگذریم از همه این دوران ها و جفاها که اگر بخواهیم به بررسی همه آن بپردازیم عمری را باید فقط صرف آن کرد تا جزئی از این ظلم را به کتابت یا تصویر کشاند.

همین یکی دوسال اخیر را نگاهی که بیندازیم متوجه می شویم وقتی که یک روحانی شیعه و دلسوز اسلام و مسلمین و حامی آزادی و آزادگی «به نام شیخ نمر» به جرم همین صفات برجسته و شیعه بودن و بر حق بودنش چگونه توسط نانجیبان و لاابلی ترین انسان ها و شقی ترین افراد زمان ، محکوم به اعدام شد و این سندی را بر اسناد جنایتکارانه این قول پست و بی منطق افزود.

از طرفی دیگر در نیجریه دیدند عده ای شیعه و پیرو امام راستین و حقیقت یعنی آن امیرالمؤمنین ، حیدر کرار ، بدون آزار به هیچ بشری به زندگی ساده و بی توقع خوش ادامه دمی دهند اما باز این جرم شیعه بودن ، بر عده ای حیوان انسان نما گران و غیر قابل تحمل آمد تا علیه این عده شیعیان قلیل حمله کردند و سندی دیگر را بر مظلومیت شیعه پدید آوردند.

باز در جایی دیگر ، شیخ ابراهیم زاک زاکی، عالمی شیعه در کشور نیجریه که از محبوبیت ویژه ای در این کشور برخوردار است و از یک سو شیعیان و اهل تسنن این کشور و از سوی دیگر حتی مسیحیان نیجریه ای نیز وی را به عنوان یک شخصیت دینی قبول داشته و از وی پیروی نیز می کنند.

شیخ زکزاکی و شش پسر شهیدش که سه تن آنها در روز قدس سال ۹۳ به جرم مبارزه با اسرائیل شهید شدند و سه تن دیگر آنها به جرم پیاده روی برای ابا عبد الله الحسین علیه السلام در روز اربعین ۱۳۹۴ به فیض شهادت رسیدند.آیا این مدال مظلومیت شیعه و مردان خداجو نیست؟!

شیخ زاک زاکی یک بزرگمرد است که همیشه با لباس روحانیت در مراسم حاضر می شد. او همانند ایران ، مخالف آمریکاست. عکس رهبر انقلاب ایران آیت الله خامنه ای را در اتاقش گذاشته و به همراه هوادارانش همیشه با جدیت حوادث جاری در ایران را پیگیری می کند. زمانی که سخن از حمله نظامی به ایران بود ، می گفت: «اگر حمله صورت گیرد، نه تنها بر نیجریه بلکه بر همه جهان تأثیر خواهد داشت». شیخ زاک زاکی در سفری که به ایران آمده بود گفته بود : «شما باید بدانید که امروز سفیران حضرت صاحب‌الزمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) هستید و مردم نیجریه و آفریقا منتظر شما هستند؛ هر نوع کوتاهی در این مسیر، خیانت به حضرت حجت (علیه السلام) است».

اما این مرد الهی و این مبلغ ممتاز جهان شیعه را نتوانستند تحمل کنند و ناجوانمردانه پس از شکنجه ها شهیدش کردند.

در یمن ، سوریه ، عراق ، لبنان ، افغانستان ، مصر ، پاکستان ، فلسطین ، … هرجای دنیا که حس وجود و حضور نور امیرالمؤمنین شود را به خاک و خون می کشند و از هیچ جنایتی فروگذار نیستند.

از همه جنایات این نانجیب ها که بگذریم به همین سرزمین اسلامی خودمان وقتی که نگاه می کنیم هنوز ۳۷ سال بیشتر از عمر با برکت این انقلاب شکوهمند و اسلامی نگذشته که مقداری در اراده آهنین اسلامی و عرق مذهبی بعضی از مسئولین ما کم شده و احیانا در بعضی از موارد ، سهل انگاری کرده و موضعی محکم و انقلابی در مقابله با این جنایات و جسارت ها گرفته نمی شود که این خود ، تأسفی جداگانه را نیاز دارد.

انفعال وزارت خارجه در حمایت از مردم بحرین، از یک سو ، دیدار سؤال برانگیز صالحى با وزیر خارجه آ ل خلیفه از سوی دیگر و نیز عدم واکنش وزارت امور خارجه کشورمان نسبت به مستند بی بی سی در مورد امام (ره) . انتظار ما از وزارت خارجه  به عنوان یک دیپلمات اسلامی در نظامی اسلامی این است که واکنش قاطع تری نسبت به عربستان به واسطه نقشش در جنایات علیه مردم یمن و حمایت از تروریست‌ها در فلوجه ، نسبت به اقدامات آل خلیفه ، آل سعود و همه رژیم ها و دولت های حامی تروریست و مستکبر و جنایتکار نشان دهد.اینجاست که باید گفت : « هر کس به طریقی دل ما می شکند بیگانه جدا دوست جدا می شکند بیگانه اگر می شکند باکی نیست از دوست بپرسید که چرا می شکند!».

وزارت امور خارجه ، یک وزارت ثقیل است اما سردار سر افراز و افتخار جهان اسلام و مستضعفین دنیا ، یک نفر است اما با همان یک نفره بودنش چنان زهره چشمی از مستکبرین دنیا می گیرد که مثل موش در لانه هایشان می روند و جرئت و قدرت جواب ایشان را ندارند و در دفاع جانانه از شیخ شیعه (عیسی قاسم ) رهبر معنوی شیعیان بحرین چنان هشداری به آل خلیفه می دهد که خواب را از چشم این رژیم منحوس ربوده ، به طریق اولی اگر یک وزارتخانه اسلامی چنین جربزه و جسارت و جگری را در راه اسلام و برای رضای خدا به خرج دهد هرگز این مستکبرین و حامیانشان به خود اجازه کمترین جسارت به مقدسات و جامعه اسلامی نخواهند داد.باید به این شهید زنده و سردار بزرگ سپاه اسلام آفرین گفت و خدا قوت که از کسی جز خدا نمی ترسد و گوش به فرمان ولی امر مسلمین نشسته و آماده اجرای مو به موی دستورات و فرامین این مرد الهی است.ای کاش وزارتخانه ها و نهادها و سازمان های اسلامی ما نیز از این الگوی ممتاز برای پیشبرد اهداف اسلام بهره ای می بردند و کمی از درد و رنج مصیبت رحلت جانسوز نبی مکرم اسلام تا به امروز که سیلی بر صورت علی علیه السلام و اولاد ایشان است که این سرخی تا ظهور امام زمان علیه السلام ادامه دارد را کم می کردند.

و السلام علیکم و رحمه الله و برکاته

انتهای پیام /

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب