پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

7:47:29 - پنجشنبه 3 تیر 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
اگر قرارگاه خاتم نبود بسیاری از پروژه‌ها تعطیل می‌شد/همه ما مسئولیم سپاه را تقویت کنیم
استاندار کرمان تاکید کرد: اگر قرارگاه خاتم نبود بسیاری از پروژه‌ها تعطیل می‌شد، اما قرارگاه با وجود تمام طلب‌هایی که دارد همچنان به کار خود ادامه می‌دهد و حدود ۸ هزار میلیارد تومان پروژه را در کرمان در دست اجرا دارد.

به گزارش “صبح رابر“به نقل از فارس، علیرضا رزم‌حسینی در آیین آغاز عملیات اجرایی فاز دوم حفاری طولانی‌ترین تونل انتقال آب خاورمیانه از سد شهیدان امیرتیموری شهرستان رابر اظهار داشت: کرمان به عنوان یکی از سه استان پایلوت اقتصاد مقاومتی انتخاب شده است.

photo_2016-06-23_11-31-09

وی بیان داشت: طولانی‌ترین تونل انتقال آب خاورمیانه از سد شهیدان امیرتیموری به کرمان و فلات مرکزی ایران یکی از پروژه‌های اقتصاد مقاومتی است.

استاندار کرمان یادآور شد: تصفیه خانه سد بافت در دولت یازدهم افتتاح شد و ۱۰۰ هزار نفر از مردم رابر و بافت از آب آشامیدنی سالم بهره‌مند شدند.

رزم‌حسینی ادامه داد: برای تحقق اقتصاد مقاومتی در استان کرمان باید
پروژه‌های ابلاغی از سوی دولت که شامل ۸۵ پروژه و پروژه‌های غیردولتی را براساس سیاست‌های وزیر کشور به عنوان جانشین ستاد اقتصاد مقاومتی کشور اجرا کنیم، زیرا می‌خواهیم اقتصاد مقاومتی را به طور واقعی عملیاتی کنیم.

photo_2016-06-23_11-36-58

وی با تاکید بر اینکه تکیه استان کرمان برای تحقق اقتصاد مقاومتی بر اقتصاد مردمی است، ابراز داشت: استان کرمان به هشت منطقه اقتصادی تقسیم شده است.

استاندار کرمان ادامه داد: منطقه چهار اقتصادی استان کرمان شامل شهرستان‌های بافت، رابر و ارزوئیه است و این منطقه را با ظرفیت‌های داخلی و همکاری نماینده مردم در مجلس، ائمه جمعه به عنوان ناظران مثلث توسعه اقتصادی و مدیران و مردم باید بسازیم.

رزم‌حسینی گفت: منطقه چهار اقتصادی دارای ظرفیت‌های کشاورزی، گردشگری و دامداری است و باید منطقه را با کمک مردم به سمتی ببریم که خودکفا باشد و از ظرفیت‌های داخلی استفاده کند.

وی با اشاره به سخن امام خمینی(ره) مبنی بر اینکه اگر سپاه نبود، کشور نبود، تصریح کرد: تلاش‌های سپاه را در دوران دفاع مقدس و امروز به چشم خود دیدیم.

photo_2016-06-23_11-30-36

استاندار کرمان تاکید کرد: اگر قرارگاه خاتم نبود بسیاری از پروژه‌ها تعطیل می‌شد، اما قرارگاه با وجود تمام طلب‌هایی که دارد همچنان به کار خود ادامه می‌دهد و حدود ۸ هزار میلیارد تومان پروژه را در کرمان در دست اجرا دارد.

رزم‌حسینی افزود: سپاه از میراث بزرگ امام راحل است و همه ما مسئولیم سپاه را تقویت کنیم تا این مجموعه همچنان امنیت کشور را تامین کند.

photo_2016-06-23_11-30-32

وی همچنین پشتیبانی مردم را امری مهم خواند و بر حفظ وحدت در شهرستان‌های بافت، رابر و ارزوئیه تاکید کرد و ابراز داشت: عدم توسعه این شهرستان‌ها به علت سیاسی‌کاری‌ها و حاشیه‌های سیاسی در منطقه بوده است و برای آبادانی منطقه باید وحدت بین مسئولان و مردم حفظ شود.

انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب