پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

16:57:33 - جمعه 4 تیر 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
عدم وجود ساختمان دادگستری یکی از مشکلات عمده حوزه قضایی شهرستان رابر است
رئیس دادگاه عمومی شهرستان رابر با ارائه گزارش عملکرد این حوزه گفت:عدم وجود ساختمان دادگستری یکی از مشکلات عمده حوزه قضایی شهرستان است که امیدواریم با پیگیریهای انجام شده این مشکل مرتفع شود وشاهد ارتقا دادگاه عمومی رابر به دادگستری باشیم.

به گزارش “صبح رابر”؛ رئیس دادگاه عمومی شهرستان رابر در جمع نمازگزاران رابر با گرامیداشت یاد وخاطره شهیدبهشتی و۷۲تن از یارانش و هفته قوه قضاییه گفت: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند شهید بهشتی بااینکه از لحاظ علمی شخصیت برجسته ای بود شناخته نشدند.

جواد طالبیان افزود: تنها کسانی همه ابعاد زندگی این شخصیت بزرگ را به یاد دارند که در هر برهه ای از زمان با بخشی از وجود او و بعضی از ابعاد شخصیتی او سروکارداشته اند.

وی گفت: شهید بهشتی مجموعه ای از خصلتهای پسندیده ونیک بود که شهادت او مکمل شخصیتش بود ومرگ طبیعی مسلما برای ایشان ناچیز بود.

وی همچنین با ارائه گزارش عملکرد این حوزه ضمن قدردانی از مسولین ادارات ومردم به گوشه هایی از اقدامات عمرانی وقضایی دادگاه عمومی رابر اشاره کرد واظهار داشت:عدم وجود ساختمان دادگستری یکی از مشکلات عمده حوزه قضایی شهرستان است که امیدواریم با پیگیریهای انجام شده این مشکل مرتفع شود وشاهد ارتقا دادگاه عمومی رابر به دادگستری باشیم.

طالبیان همچنین بیکاری،اعتیاد،ماهواره،عدم شناخت طرفین از همدیگر وعدم هم شان بودن را از عوامل افزایش طلاق برشمرد.

گزارش از سیوندی

انتهای پیام /

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب