پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

15:23:51 - چهارشنبه 9 تیر 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
پیگیری پرداخت های نجومی با سوال از وزرا و مسئولان مربوطه در صحن علنی مجلس/ مسئولان ارشد دولتی قطعا از این پرداخت‌ها باخبر بودند
نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، در خصوص وام های و حقوق های نجومی پرداختی به مسئولان گفت: این قبیل حقوق های نجومی و اخیرا وام هایی که در رسانه های منتشر شده است، فطعا به دور از چشم مسئولان ارشد دولتی نبوده و به طور قطع به یقیین باید گفت که مسئولان از نحوه دریافت ها و پرداخت ها به کارکنان کاملا مطلع بوده اند و اشراف کامل بر این قبیل از موضوعات دارند.

به گزارش “صبح رابر“؛ حجت‌الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی، نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در خصوص وام ها و حقوق های نجومی پرداختی به مسئولان گفت: این قبیل حقوق های نجومی و اخیرا وام هایی که در رسانه ها منتشر شده است، فطعا به دور از چشم مسئولان ارشد دولتی نبوده و به طور قطع به یقیین باید گفت که مسئولان از نحوه دریافت ها و پرداخت ها به کارکنان کاملا مطلع بوده و اشراف کامل بر این قبیل از موضوعات دارند.

 

 وی ادامه داد: چطور ممکن است که اداره مالیاتی و دارایی از پرداخت های سطح پایین و ارقام جزء به جزء کارکنان با خبر است ولی از پرداختی های کلان به مسئولان دولتی بی اطلاع هستند؟ این قبیل از گزارشات صد در صد در اختیار مسئولان قرار می‌گیرد و میتوان گفت که مسئولان از ریز پرداخت ها به کارکنان خود مطلع بوده و با خبر هستند و جای تعجب دارد که چرا الان رسانه ای شده و منتشر می شود؟

نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در ادامه اظهارات خود در خصوص واکنش نمایندگان مجلس بویژه اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس به موضوع وام ها و حقوق های نجومی مسئولان گفت: نمایندگان نیز در مجلس و در کمیسیون های تخصصی مربوطه به تحقیق و تفحص در موض,ع مورد نظر خواهند پرداخت. همچنین موضوع پرداخت های نجومی را با سوال از وزرا و مسئولان مربوطه در صحن علنی مجلس پیگیری می کنیم. دیوان محاسبات و سازمان بازرسی کل کشور نیز پیگیر موضوع مورد نظر هستنئد.

انتهای پیام/ت

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب