پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

12:56:12 - سه شنبه 22 تیر 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
حرکت عظیم مدافعان حریم خانواده بیانگر استمرار راه ارزش های اسلامی است/عفت زن سنگری بر حفظ حریم خانواده است
به گزارش “صبح رابر”؛ به نقل از  زنان کویر حجت الاسلام محسن زاده در راهپیمایی مدافعان حریم خانواده گفت:حرکت امروز بانوان در ۲۱ تیرماه یادآور حرکت تاریخی زنان و مردان مومن دیار انقلاب اسلامی در مقابله با پدیده ی منحوس و زشت رضاخانی است. نماینده ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان  ادامه داد: راهپیمایی مدافعان […]

به گزارش “صبح رابر”؛ به نقل از  زنان کویر حجت الاسلام محسن زاده در راهپیمایی مدافعان حریم خانواده گفت:حرکت امروز بانوان در ۲۱ تیرماه یادآور حرکت تاریخی زنان و مردان مومن دیار انقلاب اسلامی در مقابله با پدیده ی منحوس و زشت رضاخانی است.

نماینده ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان  ادامه داد: راهپیمایی مدافعان حریم خانواده این نوید را می دهد که در میان شما عناصر یاری دهنده ی امام زمان (عج) خود و دیگر زنان را می سازند تا زمینه ی ظهور امام ایجاد شود.

وی تصریح کرد: خداوند متعال در قرآن زنان را از حیث دستیابی به کمالات انسانی در تساوی مردان قرار داده است و زنان را مانند مردان بلکه جلوتر از آنان خطاب کرده است.

محسن زاده  با اشاره به آیه ی ۳۵ سوره ی احزاب بیان داشت: با دقت در این آیه به همه ی ارزش های الهی که انسان می تواند به آن دست پیدا کند در تساوی حقوق انسان ها بیان کرده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان   با بیان این که خداوند زن را مظهر خالقیت خود قرار داده است خاطر نشان کرد: خداوند مردان را به بذر و زنان را به زمین باارزش تعبیر می کند و صفت خالقیت خود را به وسیله ی زنان رقم زده است و از آنجا است که امام (ره) می فرمایند: از دامن زن مرد به معراج می رسد.

وی عنوان داشت: عروج گاه مردان موفق دامن زنان صالحی است که با عبودیت به خداوند فرزندانی پرورش می دهند تا بتوانند کلمه ی الله را بزرگ بشمارند و از آنجا است که شهید مطهری زن را صدف گوهر آفرینش خطاب می کند.

محسن زاده به خطاب قرار دادن زنان و دختران پیامبر توسط خداوند در زمینه ی حجاب اشاره کرد و گفت: این خطاب الهی نسبت به همسران و دختران پیامبر بر مبنای تاکید به حقوق زنان است نه این که خداوند بخواهد برای آنان جایگاه ویژه ای قرار دهد چرا که خداوند مبنا را بر آن دارد که اگر چیزی با ارزش است ابتدا از سوی بزرگان بشریت باید آغاز شود.

نماینده ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان    توضیح داد: خداوند می خواهد بفهماند که زنان و دختران اولی باید مدافع ارزش های اسلامی باشند و در این رابطه حضرت فاطمه سلام الله علیها نمونه ی بارز مدافع ارزش های زنان است.

وی تاکید کرد: قرآن در طول تاریخ بشری زنان بسیاری را به عنوان الگوی امت و زنان قرار داده است که از جمله ی آنان هاجر و آسیه همسر فرعون هستند که با اقدامات شایسته و صبورانه ی خود برای حفظ جان نبی زمان خود تلاش کردند.

محسن زاده به حضور تاثیرگذار حضرت زیبنب به عنوان الگوی زنان اشاره کرد و گفت:  اگر در عاشورای کربلا وجود حضرت زینب (س) نبود شعار حق خواهی، امر به معروف و نهی از منکر،احیای سنت پیامبر و ائمه ی اطهار به جهانیان ارسال نمی شد.

نماینده ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان    افزود: وقتی امروز به انقلاب اسلامی می نگریم خواهیم دید زنان نه تنها دوشادوش بلکه پیشاپیش مردان در حرکت ها انقلابی حضور داشتند و حضور امروز بانوان در راهپیمایی مدافعان حریم خانواده بیانگر استمرار راه ارزش های اسلامی است .

وی مدافعان حریم خانواده را مدافعان حدود الهی خواند و تاکید کرد:امروزه بعضی افراد سعی دارند تا چادر را با نام سنت از زنان بگیرند و با برداشتن چادر غیرت، عفت ، حجب و حیا را از زنان بستانند.

محسن زاده بیان داشت: چادر حجاب قرآنی است و غیر از چادر ممکن است پوشش باشد اما حجاب قرآنی نیست و آنچه که امروزه حریم خانواده را حفظ می کند و از فروپاشی نظام خانواده جلوگیری می کند عفت و حجاب زنان است.

نماینده ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان در پایان گفت: قرآن زنان با چادرشان را به عنوان یک انسان آزاده معرفی می کند و در آیه ی ۵۲ سوره ی احزاب به این آزادی اشاره کرده و آنچه مشخص است زن با بی حجابی آزاد نیست بلکه برده ی جنسی است،برده ای که خود را د رمعرض چشم هاش شهوت انگیز مردم ناپاک قرار داده است.

انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب