پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

12:52:30 - سه شنبه 2 شهریور 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
ساخت تندیس سردار سلیمانی
رییس کمیسیون خدمات شهری شورا گفت: سال‌های‌سال، نام‌گذاری معبر و یا ساخت تندیس سردار سلیمانی، فرمانده سپاه قدس، مد نظر بوده که همواره با مخالفت ایشان مواجه می‌شد، اما اکنون کار ساخت تندیس این سردار اسلام در حال انجام است که امیدواریم هرچه سریع‌تر به نتیجه برسد

به گزارش “صبح رابر”؛ به نقل از به نقل از  “آرمان کرمان”؛ نشست عمومی شورای اسلامی شهر کرمان، با حضور رییس و سایر اعضای شورا و شهردار کرمان برگزار شد.

در این نشست زهرا لری،  با تأکید بر افزایش سرانه‌ی فضای سبز، از ساخت پارک پدر به‌عنوان یکی از کارهای ارزشمند شهرداری در زمینه‌ی افزایش فضای سبز شهری نام برد.

وی  گفت: شهرداری کرمان برای به‌سازی حمام باغ‌لـله نیز زحمت زیادی متحمل شده که جای تشکر دارد.

رییس کمیسیون خدمات شهری شورا با بیان این‌که زیباسازی شهر نیز مورد تأکید است، از جذب سرمایه‌گذاری ۶۵۰ میلیون تومانی برای نصب المان‌های شهری و نورپردازی خبر داد.

لری افزود: هم‌چنین سال‌های‌سال، نام‌گذاری معبر و یا ساخت تندیس سردار سلیمانی، فرمانده سپاه قدس، مد نظر بوده که همواره با مخالفت ایشان مواجه می‌شد، اما اکنون کار ساخت تندیس این سردار اسلام در حال انجام است که امیدواریم هرچه سریع‌تر به نتیجه برسد.

وی هم‌چنین بر مناسب‌سازی قطعه‌ی محل دفن جانبازان در مسجد صاحب‌الزمان تأکید کرد.

لری با اشاره به حضور تعداد قابل توجهی از معلولان و جانبازان کرمانی در کاروان پاراالمپیک، خواستار مناسب‌سازی فضای شهری برای معلولان شد.

در ادامه، شهردار کرمان درباره‌ی ساخت تندیس‌های نخبگان کرمانی گفت: هفت تندیس نخبگان کرمانی آماده شده که در کنار تندیس باستانی پاریزی، در محل پارک ریاضیات، نصب خواهد شد.

بابایی افزود: برای ساخت تندیس سردار سلیمانی نیز فرخوان داده‌ایم تا از هنرمندان بیش‌تری برای ساخت تندیس ایشان بهره ببریم.

انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب