پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

16:07:42 - چهارشنبه 3 شهریور 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
سرشماری نفوس و مسکن استان کرمان در ۶ هزار نقطه انجام می‌شود
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمان با اشاره به اینکه ستاد سرشماری در استان کرمان به ریاست استاندار تشکیل شده است، گفت: سرشماری نفوس و مسکن استان کرمان در ۶ هزار نقطه انجام می‌شود.

به گزارش“صبح رابر”؛ به نقل از  خبرگزاری تسنیم، جعفر رودری صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان کرمان با موضوع سرشماری سال ۹۵ اظهار داشت: در آستانه یک تحول بزرگ در زمینه آمار در سطح کلان کشور هستیم.

وی با اشاره به اینکه پایه و اساس یک برنامه‌ریزی دقیق داشتن آمار و اطلاعات است، گفت: مرکز آمار ایران در بخش عمده شاخص‌های کلان اقتصادی به روز بوده و از دقت لازم نیز برخوردار است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمان با اشاره به اینکه با داشتن آمار زیربنای خوبی برای برنامه‌ریزی در کشور به وجود می‌آید، افزود: این سرشماری مختص این دولت نیست بلکه زیربنای آمار و تحلیل تمام اقدامات آینده کشور به این سرشماری بستگی دارد.

وی با بیان اینکه ستاد سرشماری در استان کرمان به ریاست استاندار تشکیل شده است، خاطرنشان کرد: مدیر اجرایی این ستاد در استان رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمان بوده و در شهرستان‌ها فرماندار است.

رودری با اشاره به اینکه از دو روز پیش ثبت‌نام متقاضیان کار سرشماری در استان از طریق سایت شروع شده است، گفت: این ثبت‌نام همزمان با سراسر کشور در کرمان شروع شده و تاکنون حدود ۳۰۰ نفر ثبت‌نام کردند.

وی با بیان اینکه به بیش از هزار نفر مامور سرشماری در استان نیازمندیم، افزود: متقاضیان باید برای ثبت‌نام به سایت سرشماری به آدرس www.sarshomari95.ir مراجعه کنند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمان اظهار داشت: سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال ۹۵ در استان کرمان در ۲۳ شهرستان، ۷۱ نقطه شهری، ۵ هزار و ۲۰۰ آبادی و ۶ هزار نقطه انجام می‌شود.

وی عنوان کرد: در استان کرمان ۱۸۵ هزار نفر عوامل ستادی برای برگزاری این رویداد مهم آماری درگیر می‌شوند.

انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب