پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

18:11:26 - یکشنبه 4 مهر 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
دست مدافعان حرم را می بوسم/ سردار سلیمانی با تدابیرش خود را فدای ملت می کند
پیمان نصیری در پیامی به مدافعان حرم گفت: من دست مدافعان حرم را می بوسم، انها کار بزرگی انجام می دهند، بدانند که این ملت همیشه پشت وهمیشه حامی آنها هستند و همین جوانان که الان اینجا هستند نیز اگر فرصتی پیش آید برای دفاع می روند.

به گزارش “صبح رابر“؛ پیمان نصیری دارنده مدال برنز رشته دو میدانی ریو۲۰۱۶ در گفتگو با”اقطاع” در خصوص مسابقات این دوره اظهار داشت:سطح مسابقات پارالمپیک مشخص است  و بالاتر از این سطح مسابقه ای نداریم.

این مدال آور پار المپیک، با اشاره به ضعف ورزش در شهرستان تصریح کرد: باید قبول کنیم که ورزش در شهرستان ما ضعیف است چه اشکال از مسئولین باشد چه از ورزشکاران، نمی خواهم کسی را مقصر بدانم، به هر حال باید تکانی بخورد،اوضاع برای پیشرفت خیلی ضعیف است  مگر اینکه کسی خودش تک ستاره بالا بیاید  و رشد کند،به نظر من جایی از کار خراب است.

وی همچنین در خصوص میزان همکاری مسئولین ورزشی شهرستان در این دوره از مسابقات اذعان داشت: همکاری مسئولین در این دوره جالب نبود.

این قهرمان دو میدانی پار المپیک، مدال خودش را به سردار سلیمانی تقدیم کرد، وی در مورد علت این اقدام گفت: سردار سلیمانی علی رغم اینکه  همشهری ماست، برای ایران از جانش مایه می گذارد، چه در دوران دفاع مقدس  و چه این دوره که در بیرون از مرزها با داعش می جنگد و با تدابیرشان خود را فدای ملت می کند تا پای دشمنان به مرزهای ایران نرسد به همین دلیل وطیفه ماست به هر نحوی از این اقدامات تقدیر کنیم.

وی در پیامی به مدافعان حرم، ابزار داشت: من دست مدافعان حرم را می بوسم، انها کار بزرگی انجام می دهند، بدانند که این ملت همیشه پشت وهمیشه حامی آنها  هستند و همین جوانان که الان اینجا هستند نیز اگر فرصتی پیش آید برای دفاع می روند.

انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب