پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

10:06:29 - سه شنبه 6 مهر 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
هدف دشمن،تغییر سبک زندگی است/ضریب نفوذ اینترنت در ایران بالاتر از ضریب نفوذ گاز
مرتضی کارموزیان کارشناس فضای مجازی و رسانه گفت: دشمن به دنبال تخریب است و هر نوع دموکراسی که می خواهد وارد شود؛ ضریب نفوذ اینترنت درایران از ضریب نفوذ گاز بالاتر است در ایران ۸۲درصد تحت نفوذ گوشی اینترنت هستند.

به گزارش “صبح رابر”؛ مرتضی کا رآموزیان کارشناس فضای مجازی و رسانه در نشست روشنگری که در حسینیه جامع رابربرگزار شده بود، ضمن  گرامیداشت هفته  دفاع مقدس گفت : هر تکنولوژی که در دنیا  به وجود آمده یک عمر داشته است، یک زمان اوج تکنولوژی  خودروی، و  پنج  یا شش سال  پیش اوج  ماهواره و الان از این  گوشی های موبایلی  می ترسیم  چرا که شکی نیست ما  دشمن  داریم .

وی ادامه داد: دشمن برنامه ریزی دارد یک زمان با مسلسل  در میدان جنگ و امروزه در خانه های ما میدان جنگ  را عوض کردند.  تکنولوژی که هر جای دنیا استفاده  شود  باعث  نزدیکی،  پیشرفت، انسجام و روابط و  خیلی  موارد مثبت  دیگرمی شود اما  متاسفانه تکنولوژی که در مورد  آن صحبت می کنیم باعث  کاهش رشد علمی،  افزایش  فساد و  بی بندوباری و همچنین  افزایش طلاق در جامعه ایرانی شده است.

کارشناس فضای مجازی و رسانه با اشاره به واقعه ۱۱ سپتامبر، محور شرارت حمله به برج های دوقلو در نیویورک  و حمله  به افغانستان و عراق  افزود:  یک  دفعه  ای گفتند به ایران نمی شود  حمله  کرد اگر به  ایران حمله  کنید  قتل عام خودت می شوید،  قانون  ارتقاء دموکراسی مردم  ایران،  تصویب کردند.

وی ادامه داد:  این  یارانه، زودتر از  یارانه آقای احمدی نژاد  بود  قانون ارتقاء دموکراسی مردم  ایران  به مبلغ  ۱۴ میلیارد  دلار  الان هر دلاری ۳هزار و  ۵۶۰ تومان  است ، اگر یارانه قطع  شد دلیل  خاصی باید  داشته باشد،  کسی که نه موبایل،  نه ماهواره  نه اینترنت و هیچ گونه ابزار دموکراسی  ندارند.

کارآموزیان گفت: الان  در اوج  تحریم های موادغذایی و  دارویی  و  هر نوع  تحریمی که در عراق  و غزه  چند سال پیش  اجرا می کردند  اینها را الان در میان مردم  ما  اجرا می کنند.

وی با اشاره به اینکه  هدف دشمن  تغییر سبک  زندگی است افزود :  سرعت  اینترنت در دو  سال  اخیر به شدت  افزایش پیدا کرده  تقریبا  چه  جوری می شود  اینترنت  ۱۲ سال  طول  کشید، به ما  نمی دادند والان  جدیدترین  تکنولوژی به  محض  اینکه وارد  شود به ما می دهند، آن  موقع  استفاده  دیگر  در مراحل  تکنولوژی، رویکردهای فرهنگی  در  تکنولوژی وجود دارد  بعضی افراد به  هیچ  عنوان  از یک  تکنولوژی استفاده  نمی کنند، بعضی می گویند  تکنولوژی با آن فرکانس استفاده نمی شد ما به مرحله سوم  رسیدیم  فقط می خواهیم  استفاده کنیم و خوب و  بد آن را نمی شناسیم.

این کارشناس فضای مجازی و رسانه  عنوان کرد: دشمن به دنبال تخریب است و  هر نوع دموکراسی  که می خواهد وارد شود؛  ضریب نفوذ اینترنت درایران از ضریب نفوذ گاز بالاتر است در ایران ۸۲درصد تحت نفوذ گوشی اینترنت هستند به  چه علت اینترنت  یک سوم  کشورهمسایه ما،  ۸۰ میلیون  نفر زیر  قیمت به چند برابر ترافیک،  این ها همه مشکوک  است.

وی ادامه داد: در صورتی الان برای بیماری خاص دارو نیست در یک ماه گذشته، در بافت  سه خانم  باردار  در اثر  زایمان  طبیعی به دلیل داروی قاچاق و ابزارهای  بیهوشی  فوت  شدند بهترین شیرخشک الان ۲۰هزار تومان همین شیر خشک در امارات  ۵ هزار  ۷۰۰ تومان است ، چه  جوری که  اینترنت و گوشی  به ما می  دهند اینها همه مشکوک  است.

وی، هدف دشمن تغییر افکار وعقاید مردم  ایران خواندو  گفت : در ارزش ها  ما شک ایجاد میکنند و هر چیز ضد ارزشی  را تبدیل به  ارزش می کنند.و بعد از تشکیک،  تخریب و نوسازی میکند.

مرتضی کارآموزیان گفت : شک در اعتقادات ، سست کردن اراده ، بی بندو باری وایجاد رعب و  وحشت ، شایعات به وسیله تکنولوژی موبایلی از  طریق خود مردم انجام می گیرد، تلفیق فضای واقعی با  فضای مجازی  صورت  گرفته  ۸۲ درصد  ضریب  اینترنت  تبدیل  به یک  انرژی کرد وقتی  شیر  گاز   را باز  کرد همه  از گاز  استفاده  کردند  استفاده خوب  و  بد هم دارد.

وی با اشاره به اینکه داعش  نطفه تکفیر در حال  حاضر شبکه ماهواره ای بی بی سی، رادیو وروزنامه  راه انداخته و بیش از ۳۰۰ سایت  و ۱۴وب سایت به زبان  فارسی  دارد افزود: صحبت ها عجیب غریب، تغییر باورها، یاس و نا امیدی، سست کردن عقاید ایجاد رعب و وحشت، تخریب اسلام ناب  محمدی ، توهین به خداوند و پیامبر اسلام ،  شایعه   پراکنی ،  تشکیک در قانون  اساسی  اینها تهدید است.

این کارشناس فضای مجازی و رسانه  با بیان اینکه ما فرصت محور نیستیم و تهدید محوریم  تصریح کرد : روشنگری و دادن آگاهی به مردم در خصوص تهدیدها و فرصت ها لازمه مقابله با رویکرد دشمن است .

وی با بیان اینکه امروز تکنولوژی موبایلی  بدتر از ماهواره  راحت ترین راه انتقال اطلاعات بی ارزش، مستهجن، غیر اخلاقی بوده، افزود: متأسفانه مردم ما در زمین دشمن بازی می کنند.

این کارشناس فضای مجازی و رسانه بیسفون و ساینا ، سلام  و  سروش را  مناسب ترین   جایگزین شبکه های معاند برشمرد.

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب