پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

19:59:40 - سه شنبه 6 مهر 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
وظائف رئیس جمهور طبق قانون اساسی/آیا دولت تدبیر و امید! هیچ تدبیر اسلامی در مسائل فرهنگی به کار برده است
مسئول دفتر نمایندگی و ولی فقیه رابر به وظائف رئیس جمهور طبق قانون اساسی اشاره کرد و گفت : طبق قانون اساسی حدود سی وظیفه بر عهده رئیس جمهور است که یکی از آن وظائف ،پاسدارى از مذهب رسمى کشور «در برابر تشکیک و تحریف و تحقیر و تعطیل قوانین دینى » است و وظیفه دیگر رئیس قوه مجریه، وقف خود براى خدمت‏ به مردم، اعتلاى کشور، ترویج دین و اخلاق است

به گزارش “صبح رابر”؛ حجت الاسلام محمدی مسئول دفتر نمایندگی و ولی فقیه رابر در ضمن سخنرانی که در حسینیه جامع رابر در جمع خواهران و برادران، به وظائف رئیس جمهور طبق قانون اساسی اشاره کرد و گفت : طبق قانون اساسی حدود سی وظیفه بر عهده رئیس جمهور است که یکی از آن وظائف ،پاسدارى از مذهب رسمى کشور «در برابر تشکیک و تحریف و تحقیر و تعطیل قوانین دینى » است و وظیفه دیگر رئیس قوه مجریه، وقف خود براى خدمت‏ به مردم، اعتلاى کشور، ترویج دین و اخلاق است .

وی افزود: حال آن که جای سؤال است در ترویج و تجویز کنسرت های نامشروع و همچنین حمایت و تأیید و جایزه به تولید فیلمهای مبلّغ بی بند و باری مثل «فروشنده» و دیگر فیلم ها آیا دولت تدبیر و امید! هیچ تدبیر اسلامی در این زمینه ها به کار برده؟! و اصلا آیا حمایت و تجویز این مسائل ، اسلامی و شرعی است؟ اگر شرعی است چرا مراجع بزرگوار تقلید که متخصص اسلام هستند از این مسائل گلایه مند هستند و در برابر آن اعتراض دارند؟!

محمدی  بیان کرد: آیا در این بیش از ۳ سال که از عمر دولت می گذرد کدام تشویق و تعریف و تمجدید از قاری یا حافظ قرآن صورت گرفته؟ کدام کار فرهنگی و اسلامی و کاری در پیشبرد دین و مذهب صورت گرفته؟.

وی تصریح کرد: ملاک برای انتخاب رئیس جمهور آینده و اعضای شورای شهر ، انقلابی بودن فرد است و مسائل دیگر تحت الشعاع انقلابی بودن و ولایت پذیری شخص است و اگر کسی ذره ای با نظام و ولایت فقیه ، زاویه داشته باشد به درد خدمت در این نظام نمی خورد و اگر چنین اشخاصی وارد عرصه نظام اسلامی شوند چیزی جز همین کارهای  از قبیل حقوق های نجومی و اختلاس و دزدی از بیت المال مسلمین و خیانت به نظام مقدس جمهوری اسلامی در دولت  نخواهد بود.

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب