پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

18:41:57 - جمعه 9 مهر 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
افرادی که به امام جام زهر خوراندند موجبات افتخار ملت نیستند/فتنه گران پشت سر برخی اشخاص به ظاهر انقلابی صف بسته اند/کسانی که فتنه کرده اند مومن و انقلابی نیستند
امام جمعه ریگان تأکید کرد:آن شخصی که امروز افتخار می‌کند جام زهر خورانیدم به امام و هر از چند گاهی در تقابل با رهبر عزیزمان موضع می‌گیرد ما این آقا را نیروی مومن و انقلابی نمی دانیم و هر کس ادعا می‌کند من نیروی مومن و انقلابی هستم یا هر کس که تحلیل می‌کندکه فلانی نیروی انقلابی و مومنی است ببیند پشت سر این نیروی انقلابی چه کسانی صف بستند.

به گزارش “صبح رابر”؛ به نقل از صبح کویر، حجت الاسلام علی رنجبر ماهانی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان ریگان با اشاره به روز همدردی و همبستگی با کودکان و نوجوانان فلسطینی اظهار داشت:۱۲ سال پیش در چنین روزی نوجوان ۱۲ ساله فلسطینی به نام محمد الدوره برای اینکه از آتش نظامیان صهیونیست در امان باشد این نوجوان پشت سر پدرش مخفی شد که با شلیک چند گلوله در مقابل خبرنگاران و مردم و پدرش شهید شد.

امام جمعه ریگان ادامه داد:دستگاه امینیت اسرائیل به نام شاباک سالانه ۱۵۰۰ شهروند فلسطینی را بازداشت می‌کند که شمار زیادی از آنها را کودکان تشکیل می‌دهد از آغاز انتفاضه تا به امروز به مرز ۲۰۰۰ کودک رژیم صهیونیستی بازداشت کرده و امروز متاسفانه رهبران تشکیلات خودگران و سازمان‌های آزادی بخش فلسطین غافلند و نفوذی دست دشمن شدند و اینها بدانند که سازش با رژیم اسرائیل جز گستاخی آن رژیم و کشتار کودکان و نوجوانان و تجاوز به آنان چیزی به دنبال نخواهد داشت و هیچ چیز جز موافقت حقوق ملت فلسطسن نمی تواند آنها را پیروز بگرداند.

وی اشاره داشت به فرارسیدن ۱۳ مهرماه روز نیروی انتظامی و افزود: مقام معظم رهبری فرمودند، نیروی انتظامی در عین اقتدار باید رافت و رحمت هم داشته باشد. قانونمدار و اقتدار باشد و هم رحمت اسلامی را در کارها سرلوحه خود قرار دهد جا دارد این روز را به همه عزیزانی که در این سنگر کسب خدمت و وظیفه می‌کنند تبریک و تهنیت عرض کنیم و از زحمات این عزیزان که در استان و شهرستان تقدیر و تشکر می‌کنیم.

رنجبر ماهانی در ادامه اشاره داشت به نکته مهمی که رهبر معظم انقلاب در درس خارج فقه‌شان فرمودند که این نکته بازتاب زیادی در رسانه‌های خارجی داشت مقام معظم رهبری فرمودند: به شخصی از راه خیرخواهی و نصیحت گفتیم به صلاح شما و کشور نیست در انتخابات شرکت کنید ورود شما دو قطبی ایجاد می‌کند و این مضر است هم برای شما و هم برای کشور و رئیس جمهور سابق در نامه ای می‌نویسد از آنجا که صلاح نمی دانید در انتخابات شرکت کنم این جانب تبعیت خود را اعلام میکنم این یعنی ولایت‌پذیری ای کاش در سال ۸۸ هم عده ای با نصیحت ولی امر ولایت پذیر بودند در خانه می‌نشستند آتش بیار معرکه نبودند خسارت برای نظام و انقلاب به وجود نمی آوردند.

وی افزود:دومین نکته ای که آقا در درس خارج فقه‌شان فرمودند. اینکه حقیر اصرار دارم بر وحدت نیروی‌های مومن انقلابی و از اختلاف آنها به خدا پناه می‌بریم.

خطیب جمعه ریگان ادامه داد: آقاجان فرمایش شما روی چشم، سمعا و طاعتا. اما برخی سواستفاده باطل از این جمله می‌کنند. همه قبول دارند که اختلاف در بین نیروهای مومن و انقلابی نباید باشد اما اماما ما هرگز فتنه گران را نیروی انقلاب و مومن انقلابی نمی دانیم و کسانی که فتنه کردند، نه مومن‌اند نه انقلابی.

رنجبر ماهانی ادامه داد:اماما ما هرگز کسانی که به خمینی کبیر جام زهر دادند و گفتند به این جام زهر افتخار می‌کنیم ما اینها را نیروی مومن و انقلابی نمی دانیم در حالیکه حضرت امام (ره) فرمودند من جام زهرآلود قبول قطعنامه ۵۹۸ را سر کشیدم اما در برابر ملت احساس شرمساری می‌کنم.

وی افزود:آن شخصی که امروز افتخار می‌کند جام زهر خورانیدم به امام و هر از چند گاهی در تقابل با رهبر عزیزمان موضع می‌گیرد ما این آقا را نیروی مومن و انقلابی نمی دانیم و هر کس ادعا می‌کند من نیروی مومن و انقلابی هستم یا هر کس که تحلیل می‌کندکه فلانی نیروی انقلابی و مومنی است ببیند پشت سر این نیروی انقلابی چه کسانی صف بستند.

امام جمعه ریگان عنوان کرد:برخی از آنها فتنه گرند و سنگ فتنه به سینه می‌زنند. برخی ۹ دی را روز اختلاف می‌دانند نه روز بصیرت برخی از آنها مشروعیت ولی فقیه را زیرسوال می‌برند و برخی از حلقومشان سخن دشمن بیرون می‌آید ما هر گز آنها را نیروی مومن و انقلابی نمی دانیم لذا دشمن ظواهر را مطرح می‌کند ما با کار فرهنگی مخالف نیستیم اما زیر پوست کار فرهنگی چه اتفاقی می‌افتد. شخصی که باید در یک نهاد فرهنگی باشد چرا مشروعیت ولی فقیه را زیر سوال می‌برد آن وقت می‌گویند دعوا سر کاسه آش است نه آقا روز نهم دی روز بصیرت است اما این آقا می گوید ۹ دی جز اختلاف در آن چیزی نیست. حرف ما اینهاست. فریب نخورید. لذا ما با کسی غرض شخصی و از روی هوی و هوس هم چیزی نمی گوییم. ما دنبال آرمان‌های نظام و انقلاب هستیم.

وی خاطر نشان کرد:بعضی‌ها نمی خواهند این را قبول کنند. کسی که بسیج و سپاه که محافظ کشور و انقلاب است می‌گوید در جلساتشان شرکت نکنید. این آقا لیاقت این جایگاه را ندارد. ما اینها را میخواهیم بگوییم. مسئولین استان، سپاه، بسیج، مراقب باشید شما محافظ این انقلاب و نظام هستید. بچه های ولایی و حزب اللهی‌ کارد به استخوان رسیده. چقدر سرپوش بگذاریم سه سال نصیحت و موعظه اینها دیگر فایده ندارد. کسی که در پازل دشمن حرکت کند کسی که در زمین دشمن بازی کند این عرضه این جایگاه را ندارد.

انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب