پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

18:32:04 - جمعه 9 مهر 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
رسیدن به برتری در جهان منوط به حفظ قدرت دفاعی و آمادگی رزمی است/ تلاش برای حذف درس‌های آموزنده و عبرت‌آموز دفاع مقدس/ هزینه‌های هنگفت استکبار برای تضعیف بنیه دفاعی ایران
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: بسیجیان امروز باید در کنار تقویت بنیه دفاعی خود در حوزه جنگ نرم نیز وارد میدان شوند.

به گزارش “صبح رابر“، به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛سردار محمدرضا نقدی دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت:‌ امروز در سایه امنیت می‌توان پیشرفت کرد و حفظ آمادگی دفاعی، زمینه‌ساز همه پیشرفت‌ها و رشد کشور خواهد بود.

وی ادامه داد: هرچه امنیت ایران اسلامی بیشتر باشد و آمادگی بهتری برای جلوگیری از تجاوزهای دشمن داشته باشیم، سبب می‌شود تا طرح‌های کشور در بخش‌های دیگر نیز با سرعت بهتری پیش رود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: همواره باید آماده بود و به دشمن اجازه نداد که حتی جرأت تعدی به ایران اسلامی را در ذهن خود بپروراند.

سردار نقدی تصریح کرد: همه جوانان امروز باید آماده و در میدان باشند و خود را برای مقابله با دشمنان اسلام و انقلاب آماده کنند و رزمایش‌های الی‌بیت‌المقدس در همین راستا پیش‌بینی شده است.

وی اضافه کرد:‌ امروز جوانان برای فعالیت در بسیج و پاسداری از آرمان‌های امام و انقلاب سر از پا نمی‌شناسند و شاهد حضور پرحجم آنها در رزمایش‌ها و برنامه‌های مختلف هستیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین  تبیین کرد:‌ رزمایش‌ها برای حفظ آمادگی رزمی و تقویت بنیه دفاعی کشور لازم است و باید دانست که آرامش بدون امنیت هرگز حاصل نمی‌شود.

سردار نقدی افزود: امروز در میدان تهاجم فرهنگی و جنگ نرم باید حضوری قوی داشت و این حضور تا حدود زیادی به نوع آمادگی‌های دفاعی کشور بازمی‌گردد.

وی توضیح داد:‌ اگر آمادگی رزمی ما نبود، امروز به راحتی نمی‌توانستیم بگوییم در حوزه جنگ نرم حضوری فعال داریم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تشریح کرد:‌ برگزاری رزمایش‌های مختلف چند پیام مهم برای همگان دارد که پیام صلح و دوستی برای کشورهای همسایه و مقابله با هر تهاجمی به سخت‌ترین شکل ممکن برای کشورهای مستکبر و دشمنان است.

سردار نقدی متذکر شد: تهاجم فرهنگی و اقتصادی امروز در صدر برنامه‌های دشمن قرار دارد و آنها تلاش می‌کنند تا فرهنگ ما را دچار خدشه کرده و روح جهاد، ایمان، جوانمردی، حیا و عفت ملت ایران را از آنها بگیرند.

وی تأکید کرد:‌ غربی‌ها می‌دانند همین روحیه سبب پرورش شهیدان ماندگاری شده است و غرب می‌داند از کجا سیلی می‌خورد و به همین خاطر همواره برنامه‌های متعددی برای از بین بردن روحیه دفاعی و معنوی ملت ایران تدارک دیده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین یادآور شد: غربی‌ها می‌دانند رزمندگان سلحشور ما از حسینیه‌ها پا به عرصه دفاع مقدس گذاشتند و پای درس سیدالشهدا(ع) نشسته بودند و فریاد یا حسین(ع) گوشت و خون آنها را با خود عجین کرده بود که بی‌باک سر را به خدا می‌سپردند و با دشمن وارد مبارزه می‌شدند و به همین خاطر است که برنامه‌ریزی‌ها و توطئه‌های خود بر جنگ نرم متمرکز کرده‌اند.

سردار نقدی با اشاره به فعالیت‌های خوب انجام شده در حوزه‌های اقتصاد مقاومتی و اردوهای جهادی، راه‌اندازی حلقه‌های صالحین را یکی از اقدامات خوبی دانست که در مسیر اتحاد و همدلی بسیجیان محقق شده است.

انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب