پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

16:03:31 - دوشنبه 19 مهر 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
هیچ یک از آرایشگاههای کرمان با عنوان «آرایش محرمی» فعالیت ندارند
رئیس صنف آرایشگاهها زنانه کرمان گفت:شاید افرادی باشند که خودشان مبادرت به چنین آرایش هایی بکنند اما اطمینان می دهم هیچ یک از آرایشگاههای کرمان با عنوان ” آرایش محرمی” تا کنون فعالیت و یا تبلیغات نکرده است.

به گزارش “صبح رابر“؛ به نقل از زنان کویر ، این روزها شاهد پدیده ای به نام ” آرایش محرمی” در فضای مجازی هستیم ، موضوعی که به دنبال قبح شکنی در ایام عزاداری اباعبدالله الحسین(ع) است.

نایب رییس اتحادیه آرایشگران زنان تهران در گفتگو با ” ایسنا” با اعلام ممنوعیت انجام هرگونه خدمات تحت آرایش محرم در کلیه سالن‌های آرایشی از تعطیلی آرایشگاه‌های زنانه در ایام تاسوعا و عاشورا خبر داد.

به گزارش ”  زنان کویر  ” مینو مرآتی رئیس اتحادیه آرایشگران کرمان در خصوص ممنوعیت آرایش های محرمی در آرایشگاهها گفت: شاید تهران مسائل خاصی را داشته اند که مجبور شده اند اعلامیه بدهند اما در خصوص کرمان باید گفت کرمان شهر مذهبی است و قابل مقایسه با تهران و یا شهرهای بزرگ نیست.

مرآتی تاکید داشت: شاید افرادی باشند که خودشان مبادرت به چنین آرایش هایی بکنند اما اطمینان می دهم هیچ یک از آرایشگاههای کرمان با عنوان ” آرایش محرمی” تا کنون فعالیت و یا تبلیغات نکرده است.

رئیس اتحادیه آرایشگران کرمان در رابطه با تعطیلی آرایشگاههای زنانه در تاسوعا و عاشورا بیان داشت:مصوبه ای در حیطه ی بسته بودن آرایشگاهها در تاسوعا و عاشورا هنوز نیامده است و اگر چنین مصوبه ای وجود داشت ما نیز ملزم به اجرا بودیم ولی در استان کرمان با توجه به ارادت و اعتقاد مردم و به تبع آن جامعه ی آرایشگران ، آرایشگاهها تعطیل هستند مگر این که شرایط خاصی پیش آمده باشد.

انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب