پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

18:21:38 - یکشنبه 2 آبان 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
حقوقهای نجومی نتیجه عدم برخورد با مفاسد اقتصادی است
امام جمعه بافت، حقوقهای نجومی را نتیجه عدم برخورد با مفاسد اقتصادی دانست و گفت: چرا در کشور جمهوری اسلامی باید عده ای اینگونه حقوق بگیرند آن وقت برای پرداخت وام اشتغالزایی به یک جوان مسئولین سنگ اندازی می کنند.

به گزارش “صبح رابر“؛ به نقل از ”اقطاع”،حجت الاسلام مهدی زاده امام جمعه بافت در همایش منطقه ای کارافرینی در بافت، با اشاره به مشکل اشتغال در شهرستان بافت اظهار داشت: در هر خانواده بافتی ۲-۳ تحصیل کرده با مدارج علمی داریم اما بیکار هستند.

photo_2016-10-23_06-19-21

وی، رفاه عمومی، پیشرفت اقتصادی و استقلال اقتصادی را لازمه تحقق کارافرینی، اقتصاد مقاومتی و در نتیجه عبور از پیچ خطرناک دانست.

حجت الاسلام مهدی زاده تاکید کرد: شناخت پتانسیل و ظرفیت شهرستان،میزان سرمایه موجود، و تخصصی کار کردن را برای شروع هر پروژه های کارافرینی ضروری است.

امام جمعه بافت با اشاره به برخی مشکلات اشتغال در شهرستان بافت گفت: چرا شهرستان بافت با این ظرفیت  تولید گردو هنور خام فروشی می شود حتی برداشت ان به صورت سنتی انجام می گیرد؟

وی حقوقهای نجومی را نتیجه عدم برخورد با مفاسد اقتصادی دانست و گفت:  چرا در کشور جمهوری اسلامی باید عده ای اینگونه حقوق بگیرند آن وقت برای پرداخت وام اشتغالزایی به یک جوان مسئولین سنگ اندازی می کنند.

وی ادامه داد: حقوقهای نجومی را کسی دیگر می گیرد اما عرقش را مردم کشاورز و کارگر می ریزند. در حالی که ولی نعمت ما کارگران، پاربرهنگان و جوانانی هستند که در سوریه جانشان را برای حفظ نظام و آرامش آقایان نجومی بگیر فدا می کنند.

مهدی زاده بیان داشت: : به فرمایشات مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) در مورد اقتصاد مقاومتی عمل نشده است و متاسفانه با وجود برجام ما حتی سنگ پا و دسته بیل را نیز از کشورهای دیگر وارد می کنیم.

وی خاطر نشان کرد: با وجود این همه جوان بیکار در کشور متاسفانه مواد غذایی ناوگان هوایی ما در اتریش تولید می شود مگر این کار  ازجوانان ما بر نمی اید. مگر می شود نخبگان ما از عهده تولید پهباد  برآیند اما نتوانند موتور ماشین تولید کنند؟

مهدی زاده ادامه داد: مدیران نخبه جوان زیادی در کشور وجود دارد اما مسئولین به جای ایجاد شغل برای آنها، به بهانه آرامش با برگزاری کنسرتها ، ولنگاری را رواج می دهد ، مسئولین توجه کنند که آرامش جوانان با ایجاد اشتغال، ازدواج و مسکن حل می شود نه موارد دیگر.

وی در پایان تاکید کرد: بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری، اقتصاد ما باید درون زا باشد و این با جناح اصولگرا و اصلاح طلب .. میسر نیست بلکه باید روحیه انقلابی وجود داشته باشد.

انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب