پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

18:14:34 - یکشنبه 2 آبان 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
واکنش امام جمعه بافت به سخنان مدیر کل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان
امام جمعه بافت در واکنش به سخنان اسماعیلی پور گفت: چگونه این حقوقها را قانونی می دانید و آن را تایید می کنید در حالی که رهبری فرمودند اینها حرام است ؟ .مگر رئیس جمهور نگفتند در مبارزه با مفاسد اقتصادی با کسی عقد اخوت نبسته ام؟ مگر جهانگیری نگفت این حقوقها مشکل دارد و باید با ان برخورد شود، اما هفته بعد این نجومی بگیران را تطهیر کردید.

به گزارش “صبح رابر“؛ به نقل از  اقطاع:، رضا اسماعیلی پور مدیر کل  اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان در همایش منطقه ای  کارافرینی شهرستان بافت با اشاره به توانمندیهای استان کرمان اظهار داشت: استان کرمان یکی از استانهای مطرح کشور و  دارای تولیدات برتر در سطح ملی می باشد

photo_2016-10-23_06-15-25

وی ادامه داد: استان کرمان  ۴۲ درصد معادن کشور و همچنین ۲۵ درصد از اراضی کشاورزی را داراست
اسماعیلی پور در خصوص وضعیت اشتغال در سه شهرستان بافت رابر و ارزوئیه گفت:  ۷۰ درصد جمعیت شهرستانهای بافت، رابر و ارزوئیه در سن کار هستند که حدود ۳۰ درصد اآنها در بخشهای مختلف مشغول به کار هستند. و تاکنون  ۳۰۰۰ شغل ایجاد شده است،

وی بیان داشت:   طبق امار مسئولین امار بیکاری در کشو نگران کننده است و یکی از رhه حلهای آن ایجاد روحیه استقلال طلبی در جوانان می باشد .

مدیر کل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، فروش و صادرات محصول کارخانه های لاستیک و مس سرچشمه  را از برکات برجام دانست و گفت: کارهایی که در طول این مدت انجام گرفته از اثرات برجامی است که دولت شجاعانه پای ان ایستاد و حق ملت را ادا کرد.
وی همچنین با اشاره به فیشهای بر ملا شده نجومی بیان داشت: این حقوقها قانونی بوده و قانون ان مصوب کرده بود.

photo_2016-10-23_06-19-34

در پایان سخنان اسماعیلی پور ، امام جمعه بافت در واکنش به سخنان وی بیان داشت: چگونه  این حقوقها را قانونی می دانید و آن را تایید می کنید در حالی که رهبری فرمودند اینها حرام است ؟ .مگر رئیس جمهور نگفتند در مبارزه با مفاسد اقتصادی با کسی عقد اخوت نبسته ام؟ مگر جهانگیری نگفت این حقوقها مشکل دارد و باید با ان برخورد شود،  اما هفته بعد این نجومی بگیران را تطهیر کردید.
وی ادامه داد: مگر  رهبری نفرمودند مسئله برجام سهمی مهلک بوده  است ؟ مگر نفرمودند کسانی که می گویند احتیاجی به صنایع دفاعی نداریم  خیانتکارند؟ پس چرا حرف از ولایت مداری می زنید اما خلاف ان سخن می گویید و عمل می کنید.

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب