پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

16:42:53 - سه شنبه 16 آذر 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
دانش آموز رابری رتبه سوم هجدهمین جشنواره خوارزمی را کسب کرد
محسن بیگی گفت: طرح دانش رضا مهدی پور رابری از شهرستان رابر با موضوع گرده افشانی درخت خرما موفق به کسب رتبه سوم هجدهمین جشنواره خوارزمی شد.

به گزارش “صبح رابر”؛ مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: طرح دانش آموز محمد امین زیدآبادی از شهرستان سیرجان با موضوع بکارگیری نقوش گلیم در معماری رتبه نخست هجدهمین دوره جشنواره خوارزمی را کسب کرد.

وی از کسب رتبه دوم این جشنواره توسط طرح دانش آموز علی نخعی سرموری با موضوع میت بوکس برنامه پذیر از آموزش و پرورش ناحیه دو کرمان خبر داد و افزود: طرح دانش آموز محمد مهدی اسماعیلی باغینی از آموزش و پرورش ناحیه یک کرمان با موضوع طراحی و ساخت لیوان کاهش سریع دمای نوشیدنی های داغ نیز رتبه دوم این جشنواره را از آن خود کرد.

محسن بیگی گفت: طرح دانش رضا مهدی پور رابری از شهرستان رابر با موضوع گرده افشانی درخت خرما موفق به کسب رتبه سوم هجدهمین جشنواره خوارزمی شد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان خاطر نشان کرد: طرح مشترک فاطمه زارعان ترک آبادی و هانیه الله آبادی دانش آموزان شهرستان نرماشیر با موضوع ابزار کمک آموزشی ریاضی پایه نیز رتبه سوم این جشنواره را به خود اختصاص داد.

محمد محسن بیگی به شرکت ۲۸۴ طرح دانش آموزی در مرحله استانی جشنواره خوارزمی اشاره کرد و افزود: پس از داوری و بررسی طرح ها در دبیر خانه استانی ۱۲۲ طرح به عنوان منتخب استانی به دبیر خانه کشوری این جشنواره ارسال شدند.

وی تصریح کرد: پس از بررسی اولیه طرح ها توسط دبیرخانه کشوری و دفاع داوران استان، تعداد ۵۲ طرح از استان کرمان برای دفاع حضوری دعوت و در نهایت ۱۴ طرح دانش آموزان استان به عنوان طرح های منتخب وزارت آموزش و پرورش به وزارت علوم معرفی شدند.

محسن بیگی یادآورشد: پس از ارسال طرح ها به وزارت علوم و بررسی و داوری توسط هیات داوران تعداد ۵ طرح از استان به عنوان منتخب نهایی اعلام شده اند که استان کرمان و شهر تهران هر کدام باکسب ۵ طرح برگزیده، مقام اول ، استان فارس با ۴ طرح مقام دوم و استان های خراسان رضوی و کردستان هر کدام با ۳ طرح، رتبه سوم این جشنواره را کسب کردند.

منبع :باشگاه خبرنگاران

انتهای پیام /

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب