پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

14:39:40 - چهارشنبه 15 دی 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
انهدام شبکه بزرگ قاچاق گوشی تلفن همراه در کرمان
دادستان کرمان از کشف و انهدام شبکه بزرگ قاچاق گوشی تلفن همراه و توقیف ۳۰۰۰ دستگاه گوشی در کرمان خبر داد.

به گزارش “صبح رابر“؛ به نقل از  شبکه اطلاع رسانی آرمان کرمان ؛ دادخدا سالاری در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر ضربه به باندهای اصلی قاچاق کالا، مبارزه با کالای قاچاق در دستور کار این دادستانی قرار گرفته است.

وی افزود: ماموران اداره کل اطلاعات استان کرمان پس از چند ماه کار اطلاعاتی و عملیاتی دقیق بر روی یکی از باندهای بزرگ و گسترده شبکه ورود و توزیع گوشی های قاچاق در داخل کشور که به صورت سازمان یافته کار می کرد، موفق شدند اعضای اصلی و محوری این باند را در حال دپو و حمل کالاهای قاچاق دستگیر و محموله های قاچاق قبل ازپخش کشف و توقیف گردید.

دادستان کرمان در خصوص نحوه کار این باند بیان کرد: این شبکه از طریق حواله های صادره از سوی صرافی های داخلی ارز را به خارج از کشور منتقل و از طریق ایادی خود در کشورهای حوزه خلیج همیشه فارس گوشی ها را خریداری و به وسیله شبکه قاچاق به کشور وارد و سپس توزیع می نمودند.

سالاری  اعلام کرد: تاکنون ۳ هزار دستگاه انواع تلفن همراه از متهمین کشف و توقیف و چهار نفر از اعضای اصلی و محوری باند دستگیر شده و در بازداشت به سر می برند.

وی افزود: با توجه به گستردگی  فعالیت باند مذکور چندین حساب از نامبردگان با میلیارد ها ریال موجودی کشف و توقیف شده است.

سالاری تصریح کرد: با تلاش و مجاهدت سربازان گمنام امام زمان (عج) و تمرکز صورت گرفته بر روی باندهای کلان قاچاق، این بستر و محیط برای مجرمین و مخلین اقتصادی نا امن و غیر مطمئن خواهد شد.

انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب