پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

15:46:58 - چهارشنبه 22 دی 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
یخ زدگی خیابان رابراز جاری شدن جوی آب در فصل سرما + تصاویر
افت شدید دما با جاری شدن آب جوی موجب یخ زدن بخشی از خیابان آیت الله خامنه ای در شهر رابرمشکلاتی را برای عابران و خودروهای عبوری در این منطقه ایجاد کرده است.

به  گزارش “صبح رابر”در این روزهای فصل سرد زمستان سرریز شدن جوی آب شهری در خیابان آیت الله خامنه ای، یا به اصطلاح رابریها خیابان دشتی در دو یا سه روز درهفته به  رودخانه ای راه  می اندازد که با توجه به برودت هوای کوهستانی شهرستان رابر موجب  یخ زدگی می شود و مشکلاتی را برای عابران و خودروهای عبوری در این منطقه ایجاد کرده کهسلامت اهالی آن را نیز تهدید می‌کند.

یکی از کارهای خدماتی مسئول خدمات شهری که معمولاً در فصل  سرما و بارندگی انجام  می دهند، آماده کردن زیرساخت های شهری و جداول معابر است تا در هنگام بارندگی مشکلی برای شهروندان ایجاد نشود مسدود بودن جدول انتقال آب در خیابان آیت الله خامنه ای یا به اصطلاح رابریها (خیابان دشتی)و سرازیر شدن آب به سطح این خیابان موجب یخ زدگی و درنتیجه برخورد خودروها با هم و یا منحرف شدن آنها از مسیر در روزهای اخیر شده است .

چند شهروند رابری می گویند: جاری شدن آب جوی بر سطح خیابان یک  موضوع  تکراری که هر ساله همین معضل است  و از بی توجهی مسئولان شهری گله کردند.

یکی از رانندگان  آژانس های مدارس می گوید: هر هفته در این مسیر  تردد دارم، ساعت هفت صبح  بچه های مدارس میرسانم  حداقل ۲بار در هفته در  این خیابان  به علت مسدود بودن جداول، جاری شدن  جوی آب را شاهدهستم، که با افت شدید دما موجب یخ زدگی خیابان می شود که تردد در اوایل صبح به سختی  انجام میگیرد وبا سرخوردن خودرها چه بسا تصادف  را هم در پی دارد.

شایان ذکر است این خیابان چند ماه گذشته آسفالت شده و جاری شدن آب در این فصل سرما و یخ زدن آن در شب آیا باعث از بین رفتن این آسفالت نمی شود؟.

تعامل و همکاری بین مردم و مسئولان خدمات شهری آسایش شهروندان را در پی خواهدداشت.

شهروند خبرنگار ما تصاویری از وضعیت جاری شدن جوی آب بر سطح  این خیابان  ارسال کرده است که در زیر مشاهده می کنید.

dsc00589 photo_2017-01-11_12-58-31 photo_2017-01-11_13-02-41

انتهای پیام /

 

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب