پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

13:12:35 - پنجشنبه 23 دی 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
شناسایی ظرفیت‌ها و آموزش مسیرهای ورودی اقتصاد مقاومتی به مردم
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان گفت: هدف اصلی ما سرمایه‌گذاری برای یک نهاد نیست، بلکه ما می‌خواهیم ظرفیت‌ها را شناسایی و مردم را آموزش دهیم که وارد مسیر اقتصاد مقاومتی شوند.

به گزارش “صبح رابر”؛ به نقل از فارس،دفتر ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان رابر صبح امروز با حضور رئیس اتاق بازرگانی و صنایع معادن استان کرمان، مدیر اقتصاد مقاومتی منطقه چهار استان کرمان و مسؤولان محلی افتتاح شد.

سیدمهدی طیب‌زاده صبح امروز در حاشیه افتتاح دفتر ستاد اقتصاد مقاومتی این شهرستان اظهار داشت: فعالیت‌ها و سیاست‌های ستاد اقتصاد مقاومتی ابلاغیه مقام معظم رهبری و دولت در کنار مردم توسعه می‌یابد و پایدار است.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان اصل مهم اجرایی شدن هر پروژه را منوط به حفظ سلامت، بکر ماندن طبیعت منطقه و زیبایی شهرستان رابر عنوان کرد.

photo_2017-01-12_13-16-29

وی برخورداری از استعدادهای انسانی با موقعیت‌های علمی، طبیعت بکر و منابع طبیعی، محصور بودن در کوهشاه و کوه هزار را از ظرفیت‌های موجود برای دستیابی به توسعه عنوان کرد و گفت: ما ضمن اینکه باید با مطالعه هر کاری را انجام دهیم، عجله داریم هرچه سریعتر آثار اقتصاد مقاومتی در شهرستان ظاهر شود.

طیب‌زاده افزود: هدف اصلی ما سرمایه‌گذاری برای یک نهاد نیست، بلکه ما می‌خواهیم ظرفیت‌ها را شناسایی و مردم را آموزش دهیم که وارد مسیر شوند.

علی خدادادی مدیر اقتصاد مقاومتی منطقه چهار استان کرمان تحقق اقتصاد مقاومتی را در شهرستان رابر گامی به سوی جلوگیری از مهاجرت مردم عنوان کرد و افزود: امیدواریم با همکاری مردم و مسؤولان بتوانیم در این راستا خدمات ارزنده‌ای انجام دهیم.

وی با اشاره به ظرفیت‌های منابع طبیعی شهرستان رابر از جمله جنگل بادام و بنه کوهی، گیاهان دارویی، شیرین بیان و … خواستار همکاری بیش از پیش منابع طبیعی با این ستاد در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و تحقق اقتصاد مقاومتی شد.

خدادادی احداث اقامتگاه‌های دائمی را در شهرستان رابر یکی از مواردی عنوان کرد که باید توسط ستاد اقتصاد مقاومتی محقق شود.

فرماندار رابر در این آیین با اشاره به اینکه همه دستگاه‌ها باید تلاش خود را برای توسعه اقتصاد مقاومتی انجام دهند، گفت: ما باید ظرفیت‌های موجود شهرستان را به‌طور صحیح در مسیر رشد اقتصاد مقاومتی هدایت کنیم.

وی راه‌اندازی بانک اقتصاد نوین و اقامتگاه‌های گردشگری را از امکانات اولیه برای آغاز ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان عنوان کرد و خواستار راه‌اندازی هرچه سریعتر این مجموعه‌ها شد.

به گزارش فارس، دفتر ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان رابر در ساختمان شهرداری رابر آغاز به‌کار کرد و سیامک صولت‌زاده به‌عنوان مسؤول این ستاد معرفی شد.

 انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب